gotowanie jajek w mikrofalówce

1. Data: 2005-08-18 16:32:25

Temat: gotowanie jajek w mikrofalówce
Od: l...@o...pl (Kamila i Karol) szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Wczoraj usłyszałem, że podobno w kuchence mikrofalowej można ugotować jajka.
Czy może mi ktoś powiedzieć na ile jest to prawdopodobne?

Pozdrawiam!
Karol

2. Data: 2005-08-18 16:37:22

Temat: Re: gotowanie jajek w mikrofalówce
Od: "jan molner" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamila i Karol" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
>
> Wczoraj usłyszałem, że podobno w kuchence mikrofalowej można ugotować
> jajka.
> Czy może mi ktoś powiedzieć na ile jest to prawdopodobne?

oczywiście, że można
granaty przeciwpancerne też można
jan

3. Data: 2005-08-18 17:32:25

Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kamila i Karol" <l...@o...pl> wrote in message
> Witam!
>
> Wczoraj usłyszałem, że podobno w kuchence mikrofalowej można ugotować
> jajka.
> Czy może mi ktoś powiedzieć na ile jest to prawdopodobne?<

ile razy mam powtarzac? oczywiscie, ze mozna, tylko jajka musza byc w
wodzie, tak, zeby byly calkiem zanurzone.
katarzyna

4. Data: 2005-08-18 18:50:15

Od: Bronislaw Wolyniec <w...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"katarzynams" <k...@g...pl> napisal(a):

Witam!

>ile razy mam powtarzac? oczywiscie, ze mozna, tylko jajka musza byc w
>wodzie, tak, zeby byly calkiem zanurzone.

A niezanuzonych jajek nie da sie ugotowac?

http://www.bwportal.pl
Twoje finanse...

5. Data: 2005-08-18 21:01:42

Od: l...@o...pl (Kamila i Karol) szukaj wiadomości tego autora

> ile razy mam powtarzac? oczywiscie, ze mozna, tylko jajka musza byc w
> wodzie, tak, zeby byly calkiem zanurzone.

Jeśli możesz to napisz ile minut trzeba je gotować itd.

Karol

6. Data: 2005-08-18 22:59:15

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bronislaw Wolyniec napisał(a):
> "katarzynams" <k...@g...pl> napisal(a):
>
> Witam!

> A niezanuzonych jajek nie da sie ugotowac?

Nie, da się jedynie nie zanurzone. Przekłute co nieco najlepiej z dwóch
stron. Lub zanurzone własnie w wodzie byle całkiem, próby wskazane ale
we własnej mikrofalówce.
pozdr. Jerzy

7. Data: 2005-08-19 04:12:22

Od: "katarzynams" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli możesz to napisz ile minut trzeba je gotować itd.<
to zalezy od mocy kuchenki, ilosci jajek i tego czy chcesz je na miekko czy
na twardo, musisz pooeksperymentowac. W kazdym razie musisz uwazac, zeby
nie zabraklo wody, bo wtedy wybuchna napewno.
katarzyna

8. Data: 2005-08-19 09:31:38

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak mi się śpieszy to gotuję w mikrofali. Tyle że nie w skorupkach. Szklankę
od wewnątrz smaruję sporą ilością masła, solę i wbijam do środka jajko, tak
żeby nie rozbić żółtka. I przykryć spodkiem bo czasem pryśnie. Ok. 1min 30
sek. wystarcza.
Pozdro Jacenta

zna ktos jakies fajne zagraniczne fora dotyczace food technolody ?
Ciekawostka kulinarna dla cierpliwych i wytrwałych.
kebab (pytanie zza slupa)
Pierogi z kukurydzą i z cebulą
co sadzicie o ........