gotowe jedzenie z marketu :(

1. Data: 2007-01-15 07:58:12

Temat: gotowe jedzenie z marketu :(
Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, wiem, najczęściej paskudne, ale wyjeżdżam zostawiając faceta w domu, jak go
znam to do knajpy się nie pofatyguje, bo szkoda czasu.
Mam prośbę, znacie może jakieś gotowce naające się do zjedzenia?
Ja znam lazanie mrożoą z biedronki i na tym koniec. A, jeszcze pizza na telefon ;)
Ale podobno jakies pierogi bywają niezłe, tylko producenta nie znam. Poradźcie
proszę co można zjeść z gotowców, bo nie lubie wracać do domu jak matka karmicielka
do wygłodzonego faceta.

2. Data: 2007-01-15 08:30:44

Temat: Re: gotowe jedzenie z marketu :(
Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " zebra" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Poradźcie
> proszę co można zjeść z gotowców, bo nie lubie wracać do domu jak matka

1. bigos z Tesco
2. lazanki z TESCO
3. kurczak z grilla z Tesco
4. pierogi z miesem z Tesco (Virtu czy jakos tak sie firma nazywa)
5. krokiety (wszelakie) z Tesco (tejze samej firmy)- do tego barszcz Hortexu
(na opakowaniu pisza ze to sok z burakow + jablka)
6. pierogi z kapusta i grzybami (firma jak powyzej)
7. pierogi ruskie (firma jak powyzej)
8. kapusta z grzybami (Tesco)- tyle ze trudno teraz dostac.. przed swietami
byla
9. zupy w sloikach (najgodniejsze polecenia to grochowka, zurek) z Tesco
(firmy nie pomne ale cos z domowym jedzeniem bylo)
10. Gyros (i inne tego typu) z Lidla- ale tu uwaga.. dosc drogie i nie kazdy
facet je potrafi przygotowc odpowiednio

3. Data: 2007-01-15 08:42:29

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

zebra wrote:

> [...]
> proszę co można zjeść z gotowców, bo nie lubie wracać do domu jak matka karmicielka

Kiedys Malma robiła niezłe pierogi, niestety zbankrutowała. Ja bardzo
lubię gotowce Frosty. Tylko, że one są zazwyczaj mocno warzywne, a nie
wszyscy faceci to lubią. Pozostają jescze dania w słoikach: fasolka,
flaki itp. Ostatnio pojawiły się dania w słoikach firmowane przez
restauracje Chłopskie jadło. Powinny być dobre sądząc po renomie
restauracji.
No i są jeszcze zupy z kartonika. Czasami jak absolutnie nie mam czasu
na gotowanie i rodziny do wykarmienia to podgrzewam sobie kartonikowe
zupy Knorra. Całkiem smaczne.

Pozdrawiam
Bea

4. Data: 2007-01-15 08:53:17

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> writes:

> No i są jeszcze zupy z kartonika. Czasami jak absolutnie nie mam czasu
> na gotowanie i rodziny do wykarmienia to podgrzewam sobie kartonikowe
> zupy Knorra. Całkiem smaczne.

Są jeszcze zupy w takich stojących torebkach z grubej folii. Kilku
producentów (krajowych), zupy zupełnie niezłe jak na "plastikowe
żarcie".

MJ
PS. A jak flaki, to tylko zamojskie.

5. Data: 2007-01-15 09:02:49

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eofc6k$jfp$1@inews.gazeta.pl>,
" zebra" <z...@g...pl> wrote:

> [...]
> Poradźcie
> proszę co można zjeść z gotowców, bo nie lubie wracać do domu jak matka

Nie przejmuj się. Zostaw coś w lodówce i w spiżarce -- podstawowe
produkty. Jeszcze nie widziałem mężczyzny, który głodowałby mając z
czego zrobić jedzenie i pieniądze w kieszeni.

Władysław

6. Data: 2007-01-15 09:45:58

Od: " zorro" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los <w...@o...pl> napisał(a):

> Nie przejmuj się. Zostaw coś w lodówce i w spiżarce -- podstawowe
> produkty. Jeszcze nie widziałem mężczyzny, który głodowałby mając z
> czego zrobić jedzenie i pieniądze w kieszeni.

Pod warunkiem że jest emerytem albo lwem salonowym.
Mój facet pracuje często do późna i wraca często gdy czynne sa juz tylko restauracje
i Supermarkety, a te sa zbyt czasochłonne by skorzystać z ich oferty.
Poza tym to mój Facet i dbam o niego bo lubię :D

7. Data: 2007-01-15 09:50:19

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zorro <z...@g...pl> napisał(a):

Tam powyżej to ja byłam, i naprawde nie wiem skąd to "zorro" w podpisie :/

Dzięki za podpowiedź z tymi zupami, faktycznie pojawiło sie ich sporo. Co do dań z
Tesco to przynajmniej jeśli chodzi o to co podaja w bufecie, to przynajmniej u nas
dość ryzykowne jedzenie, zdarzyły się zatrucia :(.
Pierożki - doskonały pomysł - facet uwielbia :)

8. Data: 2007-01-15 10:21:14

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** zebra wrote:

> Wiem, wiem, najczęściej paskudne, ale wyjeżdżam zostawiając faceta w
> domu, jak go znam to do knajpy się nie pofatyguje, bo szkoda czasu.
> Mam prośbę, znacie może jakieś gotowce naające się do zjedzenia?

A nie lepiej dać mu, że tak powiem, wędkę a nie rybę. :) Ja mam na
takie okazje kilka zamrożonych sosów do makaronu (własnej roboty),
wystarczy rozmrozić i ugotować makaron. Ew. możesz mu też zostawić
gotowe półprodukty, np. zamarynowane mięso na kotleta (może stać kilka
dni) - już nie mów, że nie potrafi sobie ziemniaka dogotować i usmażyć
kotleta bo nie uwierzę. :)

Tak samo z zupami i generalnie innymi daniami.

--
+ ' .-. .
. http://kosmosik.net/ * ) )

9. Data: 2007-01-15 10:42:32

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Kosmowski wrote:

> już nie mów, że nie potrafi sobie ziemniaka dogotować i usmażyć
> kotleta bo nie uwierzę. :)

No widzisz, a mój nie potrafi Co nie znaczy, że nie potrafiłby się
nauczyć :). Po prostu do tej pory nie musiał tego robić. Ale jakby go
okoliczności zmusiły, to na pewno by się nauczył. Zgodnie z powiedzeniem
- nie święci garnki lepią.
Pozdrawiam
Bea

10. Data: 2007-01-15 10:46:24

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <eoflqq$1hc$1@inews.gazeta.pl>,
Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> wrote:

> No widzisz, a mój nie potrafi

Każdy potrafi. Jak ktoś mówi, że nie potrafi, to mu się nie chce.

Władysław

Z cyklu co przywieźć - z Indii?
Tosty
Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik
hodowanie kiełków- pytanie
Sałatka z winogron i orzechów.