gotowe jedzenie z marketu :(

51. Data: 2007-01-16 09:50:24

Temat: Re: gotowe jedzenie z marketu :(
Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja właśnie bojkotuje warzywniak pod domem :D. Drogi więc stac mnie na to.
Właścicielka wobec mnie pozwalała sobie robić uwagi o klientach, którzy już
wyszli, że chołota, że tylko kapuche i ziemniaki kupują.
Zreszta kobieta kupuje u dostawców tylko przeceniony towar zrobaczywiały i
zeschniety, sprzedając po zawyżonych cenach i nigdy się nie uśmiecha.
Za to ekipa z okolicznej Biedronki uśmiecha sie nawet niewymuszenie /prócz
jednej wiecznie obrażonej pracownicy :)/ i nikt sie nie złości, że ludzie są
ubodzy.

52. Data: 2007-01-16 09:56:06

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysiu, wiem że nie robisz krucjaty, znam Cię z różnych forów.
Uwierz mi, w Polsce sa gorsze firmy niz Tesco :( I problemy jakby troche inne.

A co do zarobków w północno- wschodniej Anglii, to chyba mimo wszystko łatwiej
poprawić sobie byt, skoro tylu polaków potrafi uzbierac na bilet do Londynu,
zyja tam i rodziny w polsce utrzymują, albo żyja i odkładają.

53. Data: 2007-01-16 09:59:00

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:c03pq29f75d0urmv5pqa4o5k0jjuv8fs1c@4ax.com...

(ciach)

> Ja powodow moge wymieniac bardzo duzo, poczawszy od zanizania cen
> od dostawcow do tak minimalnych, ze szkoda gadac (stad te Twoje
> cudownie niskie ceny)

To im tylko in plus nalezy policzyc
> do lapowek i innych machlojek - zebybudowac
> megasupermarkety w malych miastach
coz brutalne prawo rynku...
> (lokalne male sklepy sie wtedy zamykaja,
A u nas zrzeszaja sie i.. sa w stanie konkurowac z molochami...
Zwroc uwage ze po bulke, kostke masla, kilo soli, kilo cukru, 3 plasterki
wedliny nie pojde (pojade) do Tesco bo mi sie zwyczajnie nie oplaca. male
sklepy moga sie bronic zmieniajac/ zwiekszajac/ uatrakcyjniajac swoja oferte
> nagle nie ma gdzie w miasteczku parkowac, korki ,
> smrod, etc etc etc), plus duzo dosc bardziej globalnych
> problemow. Tesco, obok Nestle, jest u mnie i u wielu osob, ktore
> znam, na czele listy (tej czarnej).

Osob?? No coz.. mam rade.. nie chcesz.. nie kupuj w Tesco :-)

> tu linki do przykladow rzeczy, przeciw ktorym ludzie sie burza:
> http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/4209545.stm
> http://www.viva.org.uk/campaigns/pigs/tescodoa.html
> http://www.foe.co.uk/resource/press_releases/roll_up
_roll_up_to_see_the_18062004.html
> http://news.independent.co.uk/business/news/article2
134927.ece
> http://www.adamprice.org.uk/press/releases/2005-08-0
3-w.shtml
> http://www.tescopoly.org/index.php?option=com_conten
t&task=blogcategory&id=86&Itemid=99
> http://www.darlington.gov.uk/Generic/News/News+Archi
ve/2006/September+2006/Big+Majority+Against+Tesco+Pl
ans+So+Far.htm
> a w malym miasteczku pare kilometrow od nas wlasnie Tesco
> zmasakrowalo, pardon, kupilo, plac (obok ich supermarketu), na
> ktorym od wieeeelu lat byl targ, zamieniaja to na ...parking do
> ich sklepu, za to targ sie przenosi hen hen, pod gorke, gdzie
> pewnie wiecej niz polowa bywalcow - emerytow nie dolizie.....tam,
> gdzie teraz parking bedzie jest tez chyba ze 6 przystankow
> autobusowych, etc etc.
>
> mam nadzieje, ze wystarczy. Cena to naprawde jeszcze nie
> wszystko.

Hmm nie wystarczy :-)
zaden powtarzam zaden z tych linkow nie odnosi sie do Polski..
Czy u nas jest inna rzeczywistosc?
Nie.. taka sama.. Tesco wykupilo Lider Priece bo... po prostu nie mialo juz
miejsca ani lokali na swoje markety...
A na wioskach (raczej) Tesco nie stawia swoich molochow bo normalnie im sie
nie oplaca...

54. Data: 2007-01-16 10:25:47

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(ciach)

> Jeżeli masz chłodziarkę z zamrażarką szufladową - jeżeli nie - proponuję
> wymienić.
> Ja nie bywam w waszych mieszkaniach, każdy pasuje sobie wyposażenie według
> możliwości...

Nie nie mam z zamrazarka szufladkowa. Mam z odrebnymi drzwiczkami i w
zupelnosci i to wystarcza
Mnie osobiscie nie podobaja sie lodowki z zamrazarkami szufladkowymi, choc-
przyznam- maja swoje zalety...
ale wada ich jest wyzsza cena... Sporo wyzsza
Moja kosztowala 950 zlotych, najtansza wtedy z zamrazarka szufladkowa
kosztowala 1750 (o parametrach zblizonych do mojej) i 1550 (o wyzszej
"energochlonnosci")
Tyle na ten temat
A wyposzenia sie nie pasuje a kupuje (ewentualnie kompletuje)
Pasowanbie ma "troszke" inne znaczenie..
Znowu robisz sie za wszystkowiedzacego

55. Data: 2007-01-16 11:01:29

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Misiek" <p...@o...pl> wrote in message

> A wyposzenia sie nie pasuje a kupuje (ewentualnie kompletuje)
> Pasowanbie ma "troszke" inne znaczenie..
> Znowu robisz sie za wszystkowiedzacego

Przepraszam za tę wadę nabytą, byłem tak często pytany w moim życiu i to en
face, a więc nie mogłem wykręcić się niewiedzą, że nauczylem się wymieniać i
zalety i wady, choć wiem, że w zasadzie trzeba chwalić...

56. Data: 2007-01-16 11:22:13

Od: Marsjasz <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zebra napisał(a):
> [...]
> Zreszta kobieta kupuje u dostawców tylko przeceniony towar zrobaczywiały i
> zeschniety, sprzedając po zawyżonych cenach i nigdy się nie uśmiecha.

wyglada mi to na jakas pralnie pieniedzy...

57. Data: 2007-01-16 15:13:32

Od: " zebra" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsjasz <m...@g...pl> napisał(a):

> wyglada mi to na jakas pralnie pieniedzy...

Sama właściwie nie wiem jak to funkcjonuje, skoro w koło sporo dyskontów i
marketów z zielskiem do wyboru. Zdaje się, że utrzymuje ją bezradność
starszych ludzi, którzy nie radzą sobie w sklepach samoobsługowych, więc daja
sie obdzierac babie.

58. Data: 2007-01-16 16:04:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jan 2007 09:56:06 +0000 (UTC), " zebra"
<z...@g...pl> wrote:

> [...]
>poprawić sobie byt, skoro tylu polaków potrafi uzbierac na bilet do Londynu,
>zyja tam i rodziny w polsce utrzymują, albo żyja i odkładają.

Londyn jest na poludniu :PP zarty na bok, zgadzam sie co do
zarobkow, ale m.in. dlatego napisalam, ze w UK byc biednym jest
latwiej niz w Polsce...wiem to z autopsji...wprawdzie nie
umarlismy z glodu, ale marnie bylo okresami. Podejrzewam, ze w
Polsce byloby gorzej... na szczescie u nas sa alernatywy (ŁŁ) do
tesco, za co dzieki boginiom

A te firmy bym rozstrzelala (albo obrzucila granatami - bylam
najlepsza w tym na PO w calej szkole...moze sa jeszcze ludzie,
ktorzy pamietaja nasze wyglupy :PP)

Myslisz, ze problemy jednak inne?

a z ktorych forow? bo ja od jakiegos czasu bardziej patrze i
czasem czytam niz pisze (nie wiem dlaczego)

pierz
K.T. - starannie opakowana

59. Data: 2007-01-16 16:05:27

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jan 2007 09:50:24 +0000 (UTC), " zebra"
<z...@g...pl> wrote:

> [...]
>jednej wiecznie obrażonej pracownicy :)/ i nikt sie nie złości, że ludzie są

matku bosku...moje mlodsze dziecko by te babe rozniosla na
kawalki...ona ma hopla na punkcie taktu i obslugi klienta :P

pierz
K.T. - starannie opakowana

60. Data: 2007-01-16 16:06:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 16 Jan 2007 15:13:32 +0000 (UTC), " zebra"
<z...@g...pl> wrote:

> [...]
>starszych ludzi, którzy nie radzą sobie w sklepach samoobsługowych, więc daja

rozpisz plakaty pt Bojkot Baby Od Natki :))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

Z cyklu co przywieźć - z Indii?
Tosty
Chińszczyzna - na prośbę miłej Gosi Plitnik
hodowanie kiełków- pytanie
Sałatka z winogron i orzechów.