granatowa kanwa

1. Data: 2003-01-29 20:38:07

Temat: granatowa kanwa
Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

hej!

Jakis czas temu byla dyskusja na temat kolorowej kanwy. Potrzebuje kanwe
w kolorze ciemnego niebieskiego/granatu. Z tej dyskusji sie
dowiedzialam, ze w "Gobelinku" lepiej nie zamawiac, bo prawie czarna
jest ta kanwa.
To gdzie najlepiej kupic takie cudo?

Pozdrawiam cieplo
drzewko, co sobie wymarzylo taki kolor i juz.

1. Data: 2003-01-30 08:13:08

Temat: Re: granatowa kanwa
Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

drzewko napisał(a):

> [...]
> w kolorze ciemnego niebieskiego/granatu. Z tej dyskusji sie
> dowiedzialam, ze w "Gobelinku" lepiej nie zamawiac, bo prawie czarna

Hej drzewko :) (fajny nick)

Mnie sie udalo dostac kanwe w takim wlasnie slicznym granacie w Poznaniu
na Marcinkowskiego, jest to 14 chyba firmy Coats. Wyhaftowalam na niej
na Gwiazdke dwa aniolki siedzace na chmurce - wyszly pieknie bo sa
pastelowe i ladnie odbijaja od ciemnego tla. A przed wlozeniem w ramke
rozsypalam jeszcze male zlote gwiazdeczki wokol aniolkow :)
Jesli chcesz, to moge pzry okazji wpasc i zobaczyc czy jeszcze ta kanwa
jest. Tylko czy kolor bedzie Ci odpowiadal?

> Pozdrawiam cieplo
> drzewko, co sobie wymarzylo taki kolor i juz.

Rozumiem bo to, obok kremowego, moj ukochany kolor

Pozdrowka z bialego Poznania
Bebe

--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-01-30 08:48:50

Od: "Władysława Wąsowicz" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

drzewko <d...@b...net> napisał(a):

> Witam!Mam przed sobą próbki kanw ze Studia Hobby.I tam mają kolor o jaki Ci
zapewne chodzi.Jest to stern aida 14ct/nr katal.kanwy-567/.Możesz zadzwonić i
zapytać-0...55 232 44 72 Ada

1. Data: 2003-01-30 16:20:00

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

A ile kosztowala ta kanwa?
hihi, ja tez lubie kremowy :)))))))

Pozdrawiam cieplo

drzewko

1. Data: 2003-01-30 16:21:39

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za namiary. :)

Pozdrawiam cieplo
drzewko

1. Data: 2003-02-04 09:53:18

Od: Bebe <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

drzewko napisał(a):

> Hej!
>
> A ile kosztowala ta kanwa?
> hihi, ja tez lubie kremowy :)))))))
>
> Pozdrawiam cieplo
>
> drzewko

Hej drzewko :)

Kanwa kosztowala ok 20 zl, rozmiar 4x A4 :) W cm nie wiem :)

Pzdr Bebe

1. Data: 2003-02-05 20:40:06

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Władysława Wąsowicz wrote:

> zapewne chodzi.Jest to stern aida 14ct/nr katal.kanwy-567/.Możesz zadzwonić i
> zapytać-0...55 232 44 72 Ada

Hej!
Przepraszam za glupie pytanie, ale na ktorej stronie katalogu jest ta
kanwa, bo ja slepa i znalezc nie umiem :((((((((((((((((((((

pozdrawiam cieplo
slepawe drzewko

Najnowsza Sandra
Białystok