granatowiec, gardenia

1. Data: 2008-02-04 12:49:38

Temat: granatowiec, gardenia
Od: "basia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Klimat sie ociepla i rosnie apetyt na rośliny, które rosną nie u nas :)
Mam pytanie- juz przeczytałam wiele na temat granatowca i gardenii, obie
pragnę mieć...ale...

Czy komuś z Was udało się wyhodowac dorosły krzew granatu w gruncie? Pono
wytrzymują mróz do -18 st. rosną pięknie np w Gruzji.
Nie mam tu na myśli inspektu lecz wolną przestrzen :)

Podobnie z kamelią, choc tutaj raczej jestem pewna, ze donica i na zime
chować.
Ale może....
Czekam z ciekawoscią na Wasze doswiadczenia.

basia

2. Data: 2008-02-04 14:47:10

Temat: Re: granatowiec, gardenia
Od: "Łukasz" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiedyś próbowałem granata ale mi się nie udało - ale z innych powodów niż
mróz. natomiast kamelię ma mój znajomu który mieszka w Przelewicach pod
Szczecinem, rośnie mu chyba 2 czy 3 rok i okrywa tylko jak są duże mrozy
poniżej -10C czyli raz na kilka lat.....

Re: BLOG ROKU GLOSUJ NA MNIE!
Wykiełkowały anemony
Odwinąć już?
spadł pierwszy śnieg tej zimy...