grill elektryczny

1. Data: 2005-04-26 06:47:43

Temat: grill elektryczny
Od: "Smerf" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam kucharzy i kuchary ;)

Zastanawiam sie nad kupnem grilla elektrycznrgo i przychodza mi do glowy dwa
rozwiazania:
1. Tefal, ktory jest w promocji w makro - niestety nie znam dokladnych
szczegolow, lecz z tego co pamietam to na plycie calkowicie wypelnionej.
Sadze ze smozone mieso tapla sie wtedy w wydzialanym tluszczu (cena okolo
210 pln).
2. Grill z normalną kratka, gdzie tluszcz kapie na podstawke, mieso w
zwiazku z tym opieka sie bez tluszczu, ale napewno wiecej roboty z myciem
takowego,

Ktory polecalibyscie?

Mar

1. Data: 2005-04-26 15:55:43

Temat: Re: grill elektryczny
Od: LewSoft <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Smerf napisał(a):
> [...]
> 2. Grill z normalną kratka, gdzie tluszcz kapie na podstawke, mieso w
> zwiazku z tym opieka sie bez tluszczu, ale napewno wiecej roboty z myciem

Kup BOSHa ;-)
Sam taki mam. Wymienne panele teflonowane z rynienkami do odsaczania
tluszczu. Do tego regulacja temperatury i mozliwosc pieczenia od gory po
przycisnieciu lu zawieszeniu tuz nad mieskiem i zapiekankami innym
zielskiem. Ja uzywam glownie do robienia tostow ;-D Czasme karkowke i
parowki-kielbaski do hotdogow. Mozna rozlozyc i masz dwie patelnie
grillowe lub cos w rodzaju raclete (niestety bez patelenek) ale mozba na
szpatulkach robic cos na ksztalt malych kebabikow czy czego tam sie chce...

Lew

Literatura - dla wrocławian
zioła w doniczkach
zupa