grudka pod skora

1. Data: 2004-07-11 17:55:58

Temat: grudka pod skora
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam grupowiczow!

jakis tydzien temu pod skora na brzuchu (po lewej na wysokosci pepka)
przypadkiem wyczulem mala grudke - wielkosci glowki od szpilki. uznalem,
ze to syf albo cos takiego i zostawilem. no ale to ciagle jest i to
chyba nie syf, bo ani nie jest czerwone ani nie boli. co to moze byc??
pokazac to jakiemus lekarzowi? a jesli tak, to jakiemu?

dzieki
sdh

2. Data: 2004-07-12 10:46:35

Temat: Re: grudka pod skora
Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "sdh_h" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> chyba nie syf, bo ani nie jest czerwone ani nie boli. co to moze byc??
> pokazac to jakiemus lekarzowi? a jesli tak, to jakiemu?

Polecam wizyte u onkologa. Chyba bez skierowania. Zapewne stwierdzi, ze to
tluszczak i jak chcesz to moze na usuniecie hirurgiczne skierowac. Nie mniej
jednak musi to podotykac zanim cos zdecyduje. Zazwyczaj jednak mozna z tym
zyc ;-)
Maras
odpowiadajac usun .com z adresu.

3. Data: 2004-07-12 21:38:01

Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jednak musi to podotykac zanim cos zdecyduje. Zazwyczaj jednak mozna z tym

onkologa? :-O a jak to nie ten tluszczak, to cos moze byc groznego?
zes mnie nastraszyl, ale dzieki za odpowiedz mimo wszystko.

4. Data: 2004-07-13 07:18:09

Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> onkologa? :-O a jak to nie ten tluszczak, to cos moze byc groznego?
> zes mnie nastraszyl, ale dzieki za odpowiedz mimo wszystko.

Nie jestem lekazem, ale mam tluszczaka...od paru lat. Nie mam czasu z nim
isc. Generalnie wizyta u onkologa jest nawet przyjemna. Troche sie
stresowalem przed pierwsza wizyta, ale po prostu ocenil znamie i skierowal
do wyciecia i na badanie.
Maras
odpowiadajac usun .com z adresu.

Sumamed przy wrazliwym zoladku
antybiotyk,a pigulki antykoncepcyjne
Wiatr w oczy', a zmniejszona ostrosc widzenia
'Wiatr w oczy', a zmniejszona ostrosc widzenia
stabilizator kolana- gdzie w Krakowie?