grunt to zakupy...

1. Data: 2004-01-09 12:37:29

Temat: grunt to zakupy...
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ponoć człowiek to brzmi dumnie... :

http://info.onet.pl/851664,11,item.html

a tu zdjęcia wyprzedażomaniaków:

http://bontek.lubi.info/media/

obawiam się, że coraz więcej ludzi ulegnie manii zakupów. Czyli co można
zrobić, by dostać lepszą marchwkę... A potem sąsiadowi się pochwalić.
Ciekawe tylko, kiedy dni wyprzedaży zrobią ustawowo dniami wolnymi od
pracy (oczywiście wyłączając obsługę hiepremarketów).
--
Pozdrawiam, Magdalena S.

"Aby zdobywać wielkość, człowiek musi tworzyć, a nie odtwarzać"
Antoine de Saint - Exupery

1. Data: 2004-01-09 13:14:28

Temat: Re: grunt to zakupy...
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

nonnocere wrote:

> a tu zdjęcia wyprzedażomaniaków:
>
> http://bontek.lubi.info/media/

w celu wyjaśnienia:

jak podają źródła zdjęcia są z tego spokojniejszego marketu. Tam, gdzie
nie było tratowania tłumu.
--
Pozdrawiam, Madzia S.

"Spróbuj po prostu żyć. Rozpamiętywanie jest zajęciem starców." -
Paulo Coelho

1. Data: 2004-01-09 13:21:24

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nonnocere" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> w celu wyjaśnienia:
>
> jak podają źródła zdjęcia są z tego spokojniejszego marketu. Tam, gdzie
> nie było tratowania tłumu.
> --
> Pozdrawiam, Madzia S.

Ta nie było !
Było tratowanie i przy okazji zniszczyli
całą GŁ..powyrywane krat, drzwi, powybijane szyby!
Edyta

1. Data: 2004-01-09 14:01:06

Temat: NIE dla buractwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "rovi" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sytuacja ta wygląda jak była by wyjęta wprost z książki "głód" Grahama
Mastertona
tylko o ile tam ludzie wlaczyli o jedzenie, możliwość przeżycia , tutaj
takiej potrzeby
nie widzę. Zaznaczam że to był tylko wymysł autora (fikcja) natomiast tutaj
jest to realne zdarzenie.
Co oznacza że Polak potrafii ale niszczyść, pluc gdzie popadnie i upijac się
do nieprzytomności.
Nie twierdze że każdy ale jest taka grupa buraków w naszym społeczeństwie.

Jako Polacy powinniśmy przeciwstawiać się buractwu w tym kraju. Dlatego jako
pierwszy byc może
ostatni swoim głosem powiem stanowcze NIE! buractwu.

Odrobinę godności .

1. Data: 2004-01-09 14:06:54

Temat: Re: NIE dla buractwa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rovi" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

Po pierwsze odpisuj pod postami!!!!!
Masz rację, ale ludzie często " głupieją"
jak mogą coś kupić za grosze zwłaszcza
w dzisiejszych czasach, gdzie grono osób nie ma pracy
i pieniędzy na życie
Edyta

1. Data: 2004-01-09 14:07:31

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jan 2004 15:06:54 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

> Po pierwsze odpisuj pod postami!!!!!

A widzisz..
To teraz już będziesz cięła cytaty? ;)

oTTo

--
"Móżdżek, długo uważany jedynie za koordynatora ruchów ciała,
jest aktywny podczas wielu czynności poznawczych"

1. Data: 2004-01-09 14:16:34

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> A widzisz..
> To teraz już będziesz cięła cytaty? ;)

Tnę..od dłuższego czasu,
nie zauważyłeś?!
Edyta

1. Data: 2004-01-09 14:41:19

Od: "Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ciekawe tylko, kiedy dni wyprzedaży zrobią ustawowo dniami wolnymi od
> pracy (oczywiście wyłączając obsługę hiepremarketów).

przedwczoraj miałam okropny sen
o zakupach właśnie
i o hipermarkecie
sen był bardzo sugestywny ;)
otóż weszłam z mym chłopem
do czegoś w rodzaju galerii centrum
tylko to było pod ziemią
siatka korytarzy i sklepów
oczywiście wpadłam w szał zakupów
tu promocja, tam promocja...
majtki, sukienki, biżuteria...
aż nagle zgubiliśmy się w tym labiryncie
żaden z korytarzy nie prowadził na zewnątrz ;)
bigałam, szamotałam się w tym śnie
naprawdę to był koszmar śnić coś takiego
ale najgorsze było to,
że w pewnym momencie
zorientowałam się, że chłop mój kochany
gdzieś zniknął
i nie było go już obok
zaraz potem zobaczyłam go na wystawie
stał się manekinem

oczywiście zaczęłam wrzeszczeć (we śnie)
i obudziłam się

dlaczego nie mogę śnić czegoś wesołego??
;)

Natalia

1. Data: 2004-01-09 15:18:00

Od: tycztom <t...@v...iem.pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jan 2004 15:16:34 +0100, Edyta <e...@a...pl> wrote:

> Tnę..od dłuższego czasu,
> nie zauważyłeś?!

Czekaj.. wyciągnę Cię z szufladki i jeszcze raz popatrzę.

oTTo

1. Data: 2004-01-09 15:35:24

Od: "Pyzol" <n...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <k...@p...do_not_type_it.onet.pl> wrote in message
> dlaczego nie mogę śnić czegoś wesołego??

Ech, jak spojrzysz na to z "odpowiedniej" strony to ten twoj sen byl calkiem
zabawny;)

Czy wy nie za duzo uwagi poswiecacie tym zakupom?

Tutaj ludzie koczowali od 10 wieczorem w trzudziestostopniowym mrozie, aby
rano zalapac sie na przeceny 26 grudnia, czyli w tzw. Boxing Day. To juz
nie tyle oszczednosc ale tradycja- ludzie przychodza z muzyczka,
wysokogorskimi spiworami i robia sobie calonocna balange. Mnie za
chinskiegoboga by tam nie zagnalo, ale nie przyszloby mi do glowy
debatowanie nad tym ( poza, co najwyzej postukaniem sie w nia;).

Chca sie ludzie tratowac aby kupic dwiesciepiecdziesiaty recznik? A jak im
w tym przeszkodzic? Co zrobic? Z a k a z a c promocji? A moze zastapic je
talonami, np. rozdawanymi w pracy?

Bylo!
Nie sprawdzilo sie!
Wtedy ludzie za cene zakladowych wczasow gotowi byli na swinstwa, przy
ktorych odepchniecie blizniego w biegu po przeceniana powolczke, to pikus.
Tyle,ze tego nie bylo w i d a c. Zlamana noga sie zrosnie, czyjes zlamane
zycie - juz nie bardzo.

Dzis setki tysiecy nazwisk donosicielieli po nich zostalo. PO CO to robili?
Dokladnie z tego samego powodu - aby MIAC. Nie tylko samemu MIAC, ale
jeszcze MIAC to czego inni za taka cene MIAC nie chca.

Tak jak ja nie chce za cene calonocnego przymarzania i wczesnoporannych
wyscigow do polek ani telewizora za pol ceny, ani niemal darmowej powloczki.

Prosty wybor, wolny.

Kaska

Rysunki
Re: Ku przestrodze - dla wszystkich dorosłych dzieci alkoholików
milosc VS narkotyki
Mapa myśli
Negocjacje