grupa dla kobiet

51. Data: 2002-03-08 09:23:01

Temat: Re: grupa dla kobiet
Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nieprawda - jest wliczany do sumy lat przepracowanych.

> Płaci, płaci :-) Co prawda z koszmarnymi poślizgami, ale płaci -
skarb
> państwa.

W takim razie przepraszam. Nie jestem specjalistą od ubezpieczeń.
Ale tym lepiej dla nas.

Pzdrw.

Basia

52. Data: 2002-03-08 09:36:19

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> napisał w wiadomości

> Oleńka napisał(a) w wiadomości: ...
> [ciach]
>
> Czasem trafi się coś ciekawego, ale generalnie - obsysa. Jak zresztą każde
> forum dostępne przez WWW, gdzie może wleźć każda lama.

Ja nie twierdzę, że to wylęgarnia Einsteinów w spódnicy ;-)
Właśnie taka "babska" strona. No i może "wleźć tam każda lama" - jak to
uprzejmie określiłaś. Czy uważasz, że przed wypowiedzią na forum należy
zrobić każdej uczestniczce test IQ i dopuścić te z ilorazem powyżej 160?
O.

53. Data: 2002-03-08 09:37:02

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał(a) w wiadomości: ...
> Czy uważasz, że przed wypowiedzią na forum należy
>zrobić każdej uczestniczce test IQ i dopuścić te z ilorazem powyżej 160?

Hehe, Olu, a wiesz, ze nie mialabym nic przeciwko???

Margola Ubawiona

54. Data: 2002-03-08 10:02:07

Od: "Loonie" <L...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zuza" <k...@i...pl> a écrit dans le message news:
a67td2$8og$...@i...cyf-kr.edu.pl...
> Witam :)
> wydrukowalam sobie informacje jak tworzyc nowa grupe. Sprobuje to zglebic
> napisac propozycje. Zainteresowanych bede informowac w miare rozwoju akcji
> :)

Ja jestem zainteresowany. Rozumiem, ze pl.soc.kobiety nie bedzie
zarezerwowana tylko dla kobiet? ;-) Poza tym z tego co widze tutaj tez duzo
babeczek siedzi. A co do nowe_grupy co facetom do tego jaka grupa _dla
kobiet_ ma powstac i kiedy???
--
Pozdrowienia,
Loonie

55. Data: 2002-03-08 10:10:14

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oleńka napisał(a) w wiadomości: ...

>No to pa, pa....ze mną nie masz co rozmawiać ;-)
>Ola - ze zdecydowanie niższym ilorazem inteligencji.

Hehe, poczekaj, jeszcze nie wiem, czy ja bym sie zalapala, zeby wchodzacym
slome z butow wyciagac ;))))

Margola

56. Data: 2002-03-08 10:11:15

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a6a141$9f8$1@news.tpi.pl...

57. Data: 2002-03-08 10:26:16

Od: "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a69v94$2qtr$...@n...ipartners.pl...
> W takim razie przepraszam. Nie jestem specjalistą od ubezpieczeń.
> Ale tym lepiej dla nas.

Rozmawiałam z panią z ZUS (oddział Rybnik, informacja o urlopach wych.).
Powiedziała mi, że obecnie wychowawczy jest składkowy. Kiedyś bywało różnie
i odesłała mnie do informacji o emeryturach, na którą już nie mam czasu.

Więc Maja ma rację - jak jest obecnie na wychowawczym, to ma opłaconą
składkę - kobiety, które były wcześniej i np. nie miały prawa do zasiłku
wychowawczego - nie miały opłacanej

pozdrawiam

Monika

58. Data: 2002-03-08 11:09:21

Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cz, 07 mar 2002 13:34:35 GMT
news:72re8ucv4fdgn9s83slkl4j79fpnlb8phl@4ax.com Marynatka
napisał(a) i EDISONA sprowokował(a)

> Przedni pomysł mi siębardzo podoba - a grupa mogłaby sięnazywać
> pl.soc.baby

Lepiej bedzie pl.soc.babskiesprawy :-)

--
/^^^^>/^^^^\/^/^^^gg/tlen #78476^^^^^^^^^^^/
/ ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /

59. Data: 2002-03-08 11:09:30

Temat: Re: Emerytura było : Re: grupa dla kobiet
Od: EDI <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pt, 08 mar 2002 07:02:43 GMT news:a69mo3$4ir$1@news.tpi.pl
Monika Gibes napisał(a) i EDISONA sprowokował(a)

> Ehhhh.... co to za życie? Jak będę miała 70-tkę, to większość
> moich męskich rówieśników wymrze, a młodsi nie będą chcieli na
> mnie popatrzeć (za duża konkurencja) ;-)))

W tym wieku zostanie wam tylko uzeranie sie z zieciami i zynowymi :-))

--
/^^^^>/^^^^\/^/^^^gg/tlen #78476^^^^^^^^^^^/
/ ^^>/ /~/ / / Są trzy prawdy;.... /

60. Data: 2002-03-08 12:00:50

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika Gibes" <i...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik Oleńka <o...@b...wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:a6a0j7$9vd$...@o...biskupin.wroc.pl...

> Oj, jak słyszę: "babska strona" w kontekście niskiego poziomu, to mi
> troszeczkę przykro :-(

To "babska" nie było określeniem pejoratywnym!!!
A Zuza pytała przecież właśnie gdzie jest:
"grupa dla kobiet gdzie mozna sie wyzalic i poradzic na
typowo babskie tematy?
chcialabym poplotkowac, ponazekac, zapytac o rade a glupio mi czasem bo nie
bardzo jest gdzie."
No i taką stronę znalazłam, po czym określiłam ją tak jak autorka listu,
rozpoczynającego wątek.

O.

Prośba o pomoc - białaczka
I jak tu kochać teściową ;-)