grupa z patternami

1. Data: 2003-01-24 15:05:57

Temat: grupa z patternami
Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest nowa gruba robótkowa - hmm.. nawet załączniki mają do użytku ogólnego
zapraszam
news.annexcafe.com - to nazwa serwera
annexcafe.cross-stitch.patterns

teraz tylko poytać trzeba mądrzejszych czy to wystarcza abo zawisnąc u nich
na dobre ;)
Ja nie wiem jak mi się to udało - naprawdę
kasiabe

1. Data: 2003-01-25 11:00:39

Temat: Re: grupa z patternami
Od: "Dorota" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasieńko mój komputer nie znajduje tego serwera
Pozdrawiam
Dorota

1. Data: 2003-01-25 11:06:12

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój komp też jakiś niedouczony.............też nic nie znalazł....;((

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-01-25 11:25:46

Od: "Iweczka" <I...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nich
> na dobre ;)
> Ja nie wiem jak mi się to udało - naprawdę

Nie znajduję serwera :-(((

Iweczka

1. Data: 2003-01-25 11:33:44

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Mój komp też jakiś niedouczony.............też nic nie znalazł....;((

Sprobujci przeniesc adres serwera ctrl c >ctrl v, ja niby przepisalam
bezblednie i nie znalazl, potem przeniesienie automatyczne pomoglo i
znalazl:)

Elzbieta

1. Data: 2003-01-25 12:02:05

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iweczka" <I...@N...pl> napisał w wiadomości

> nich
>
> Nie znajduję serwera :-(((
>
> Iweczka

Znalazlam bez problemu, sciagnelam wszystkie posty. Jesli korzystacie z
Outlooka, to nalezy kliknac w narzedzia - konta - dodaj - grupy dyskusyjne -
w okienko na gorze wpisac adres serwera. Nastepnie poczekac, az sciagnie
grupy (moze trwac dlugo!), poszukac odpowiednie i zadac "subskrybuj".
Gotowe.
Pozdrawiam - Anka
--
^ ^
>* *< a...@s...net.pl
( )_____/ www.solutions.net.pl/~asik
" "

1. Data: 2003-01-25 13:34:03

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pisze mi, ze nie moze znaleźć serwera
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-01-25 13:59:19

Od: "Mirosława Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak powinno byc w ustawieniach czy port 119, czy inaczej.
Podajcie prosze ustawienia, własciwosci itp.

1. Data: 2003-01-25 14:29:15

Od: "Iweczka" <I...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> w okienko na gorze wpisac adres serwera. Nastepnie poczekac, az sciagnie
> grupy (moze trwac dlugo!), poszukac odpowiednie i zadac "subskrybuj".

Qrcze, tak właśnie robię!
Nie widzi serwera, nie widzi serwera, nie.... :-(((

Iweczka

1. Data: 2003-01-25 14:34:13

Od: "Jola Gryko" <j...@u...inetia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Iweczka:
> Nie widzi serwera, nie widzi serwera, nie.... :-(((

U mnie po jakimś dziesiątym razie zobaczył :) Próbuję z przerwami od rana ;)
Potem równie długo musiałam próbować, zanim zobaczył jakiekolwiek posty.

Pozdrawiam
Jola

sztandary-robótki ręczne ???
Pasek - ciekawe pomysły?