gruszka ma zolte liscie

1. Data: 2003-07-18 01:10:10

Temat: gruszka ma zolte liscie
Od: "Moon" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dwuletnia...
Nie wiem czy to dobrze, czy źle?
Ma żółte liście, a nawet czerwonawe. Może trzeba jej czegoś, o czym nie
wiem?
Moon

2. Data: 2003-07-18 07:19:23

Temat: Re: gruszka ma zolte liscie
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bf7hcd$4fh$1@atlantis.news.tpi.pl Moon
<r...@w...pl>napisał(a):

> Ma żółte liście, a nawet czerwonawe. Może trzeba jej czegoś, o czym > nie
wiem?

Hejka. Podejrzewam, że to susza. :-( A może to wpływ czerwonego
księżyca? ;-)
Pozdrawiam słonecznie i gorąco Ja...cki

3. Data: 2003-07-18 11:31:38

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiem?
> >
> Hejka. Podejrzewam, że to susza. :-( A może to wpływ czerwonego
Tak, to susza. Mojemu kasztanowi jadalnemu czerwienieją liście gdy chce
mi powiedzieć chrypiącym głosem: "chce mi się piiiić!".
Rdest też umie mówić w ten sposób ;-)
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk

4. Data: 2003-07-18 11:37:06

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiem?
> >
> Hejka. Podejrzewam, że to susza. :-( A może to wpływ czerwonego
> księżyca? ;-)
> Pozdrawiam słonecznie i gorąco Ja...cki

Mam gorsze przeczucia - obym się mylił.

Pozdrawia boletus

5. Data: 2003-07-18 11:46:03

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam gorsze przeczucia - obym się mylił.
>
> Pozdrawia boletus

Zapomniałem dodać,że moja młoda gruszka pod wpływem
suszy zatrzymała wzrost,a brzegi liści brązowe,zaś same
liście nadal zielone,nieco podwinięte ku górze.
We wrześniu ją przesadzam bez dwóch zdań.

Dwa owocki dyni olbrzymiej mają po 20cm średnicy
- gdybyście wiedzieli co to za widok:)!

Pozdrawia boletus

6. Data: 2003-07-18 12:24:29

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> Tak, to susza. Mojemu kasztanowi jadalnemu czerwienieją liście gdy chce
> mi powiedzieć chrypiącym głosem: "chce mi się piiiić!".
:)
jak dlugo
i jak duzego masz tego kasztana
?
ciekawi mnie czy juz owocowal u Ciebie
?
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

7. Data: 2003-07-18 15:22:51

Od: "Wojtek" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Nie, nie owocował. Za młody. Kupiłem go w ubiegłym
roku na wiosnę w sklepie który sam mi poleciłeś :-)
Przy okazji bardzo dziękuję za tamtą wskazówkę.
Ten kasztan jest straszliwie wrażliwy na mrozy.
Zabezpieczyłem go agrowłókniną na zimę a i tak
część gałązek przemarzła.
Pozdrawiam
Wojtek Kowalczyk

8. Data: 2003-07-18 20:52:05

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2003-07-18 21:50:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> u nas ziemia przemarzla prawie do metra glebokosci
> :))))
> z pozdrowieniami i usmiechami
> _hehehe

Ciekawe skąd to wiesz.Kopałeś?:)