grypa

1. Data: 2005-10-05 15:25:48

Temat: grypa
Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich Grupowiczów,
czy omdlenie to normalny objaw przy grypie?
Czułam się fatalnie i jak wracałam z pracy zemdlałam w autobusie potem
pojechałam do przychodni następnie
trafiłam na ostry dyżur - bo na przychodnię była za późna godzina
tam spędziłam 2 godziny po czym zostałam przyjęta (miałam wysoką
gorączkę, dreszcze, i czułam się strasznie zmęczona) Panie obecne w
gabinecie wyśmiały mnie że z grypą na ostry dyżur przyjeżdżam
lekarka przepisała mi wapno z witaminą C, aspargin a także paracetamol
w nocy miałam dużą gorączkę
rano byłam w przychodni i dostałam dodatkowo Bioparox
bo lekarka zauważyła naloty na gardle boli mnie starsznie po jednej
stronie szyji tuż za uchem
Czy tonormalne że przy grypie nie dostaje się żadnych antybiotyków ??
Z góry dziękuję za podpowiedzi.
Pozdrawiam
OLa

2. Data: 2005-10-05 15:33:36

Temat: Re: grypa
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

U chorego, który chorując na grypę jeździ autobusem (i zapewne robi
różne inne rzeczy) omdlenie mnie ani trochę nie dziwi. Ciężko pracujesz
na takie objawy, obyś nie zapracowała sobie na cięższe powikłania.

Grypy, jako choroby wirusowej nie leczy się antybiotykami. Antybiotyk
daje się wtedy, gdy grypa powikłana jest dodatkową infekcją bakteryjną,
lub gdy w ocenie lekarza wystąpienie takiego powikłania jest bardzo
prawdopodobne i mogłoby stwarzać istotne zagrożenie.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-10-06 07:02:44

Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak wiem - że źle zrobiłam idąc do pracy,
ale powiem szczerze że czekając w szpitalu - lepiej wcale nie było i
czułam się coraz gorzej, a czekac w wietrzonej poczekalni 2 godziny to
chyba lekka przesada

a co do mojego samopoczucia to drugi dzień leżę w łożku i cały czas
utrzymuje się wysoka temperatura w okolicach 38 stopni - nie wiem już co
robić

Dziękuje za odpowiedź
Pozdrawiam
Ola

4. Data: 2005-10-06 17:40:23

Od: "zebi" <z...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> a co do mojego samopoczucia to drugi dzień leżę w łóżku i cały czas
> utrzymuje się wysoka temperatura w okolicach 38 stopni - nie wiem już co

olu, ja radzę daruj sobie tę przychodnie, sama się przekonałaś jacy ludzie
tam pracują, wybierz sięprywatnie do jakiegoś doktorka (umówisz się
telefonicznie z łóżeczka), poprosisz go a jakiś antybiotyk na to
przeziębienie na 2 tygodnie (bo tydzień to leczone i nie leczone trwa tyle
samo), no i ponownie do łóżeczka,

5. Data: 2005-10-06 18:02:35

Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

38 stopni to nie jest wysoka temperatura, tylko ledwie granica
rozpoznania gorączki. Drugi dzień i już się niecierpliwisz? Leż
spokojnie, bierz lekarstwa w miarę potrzeb i czekaj. Jak dołączą się
jakieś niepokojące objawy, zgłoś się do lekarza.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2005-10-07 06:48:45

Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

gorączka zaczeła się we wtorek mamy dziś piątek byłam także u drugiej
lekarki
a gorączka 38 stopni przy trzy razy dziennym braniu paracetamolu to dla
mnie dużo
bo do tego wszystkiego dochodzi bardzo duże osłabienie
ale dzięki za odp.
pozdrawiam raz jeszcze
Ola

Posterydowa grzybica paznokci
wysypka
laryngolog?
szczepionka na grype a alkohol
Chory kot wyzdrowiał - czy mogę go bezpiecznie dotykać?