grypa w wersji "fast"? ;-)

1. Data: 2005-11-13 11:10:46

Temat: grypa w wersji "fast"? ;-)
Od: "retrow" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc;
Poniewaz wszystko przeszlo nie bede sie juz uzerac w kolejce do lekarza, a
jestem bardzo ciekaw...
Co to moglo byc? W pietek czulem sie normalnie dobrze, w sobote rano obudzilem
sie juz z goraczka 38 i pare kresek, polamany, wszystkie miesnie mnie bolaly i
ogolnie jak klasyczny poczatek grypy. Zadnego kataru, bolu gardla ani nic
innego. Zarlem wit. C i aspiryne, bo tylko to mialem w domu ;-) i lezalem w
lozku, wiekszosc dnia przespalem, a jak nie spalem to liczylem ile godzin
strace w poniedzialek prubujac sie dostac do lekarza... Pod wieczor goraczka
juz spadla (maks. dochodzial do 38,8) wiecozrme juz nieco ponad 37. A dzis od
rana juz nic! 36,7 temperatura, nic mnie nie boli...
Co wiec bylo wczoraj?
Nie bylem przemeczony, nie przemarzlem, nie bylo to zatrucie pokarmowe... co
innego to moglo byc, taka nagla jednodniowa mocna goraczka z ogolnym polamaniem
co przechodzi nastepnego dnia praktycznie bez zadnych lekow (nie liczac
aspiryny i kilku gramow wit. c )?
Czy to bylo wirusowe? czy co innego?
pozdrawiam doslownie ;-)
torin

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2005-11-13 11:27:35

Temat: Re: grypa w wersji "fast"? ;-)
Od: "weronika" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co przechodzi nastepnego dnia praktycznie bez zadnych lekow (nie liczac
> aspiryny i kilku gramow wit. c )?
> Czy to bylo wirusowe? czy co innego?

to była rypa w wersji very fast;)
życzę zdrówka, po aspirynie mogło przejść nawet w tak szybkim tempie tym
bardziej, ze nie miałeś innych objawów ,a aspiryną zbiłes po prostu
temperaturę.
pozdrawiam weronika

3. Data: 2005-11-13 14:29:20

Temat: Re: grypa w wersji
Od: "retrow" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>to była rypa w wersji very fast;)
>życzę zdrówka,

dzieki ;-)
Poczytalem sobie troche, i wyszlo mi ze po szczepionce moze tak byc, ze nawet
jak czlowiek sie zarazi wirusem, to bardzo szybko mija.
Wniosek: oplacalo sie ganiac we wrzesniu za szczepionka :D

przesylam w eter wlasne fluidy zdrowka ;-)

4. Data: 2005-11-13 17:04:44

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "retrow" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak czlowiek sie zarazi wirusem, to bardzo szybko mija.
> Wniosek: oplacalo sie ganiac we wrzesniu za szczepionka :D

Moze niekoniecznie... mialam podobne objawy i podobnie sie kurowalam ... i
bez szczepionki.

Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron

Uszkodzenie trzeszczki kciuka
Złamanie kości łódeczkowatej prawej
lordoza szyjna