grypa zoladkowa

1. Data: 2004-11-26 19:05:20

Temat: grypa zoladkowa
Od: "regi" <o...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy grype zoladkowa trzeba "przejsc" bez leczenia czy tez isc do lekarza ?

jakie sa typowe objawy dla grypy zoladkowej?
pozdr
regi

2. Data: 2004-11-26 19:14:27

Temat: Re: grypa zoladkowa
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regi" <o...@i...pl> napisał w wiadomości
> czy grype zoladkowa trzeba "przejsc" bez leczenia czy tez isc do lekarza ?
>
> jakie sa typowe objawy dla grypy zoladkowej?

Wymioty,biegunka,wysoka temperatura.

Magda

3. Data: 2004-11-26 19:29:55

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrówka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> Wymioty,biegunka,wysoka temperatura.

a czy to nie jest tak, ze to sa wlasnie objawy grypy? ze nie ma zadnej grypy
zwyklej i grypy zoladkowej, tylko po prostu grypa? bierze sie to chyba z
tego, ze ludzie myla przeziebienie z grypa.

4. Data: 2004-11-26 19:35:27

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "regi" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

> czy grype zoladkowa trzeba "przejsc" bez leczenia czy tez isc do lekarza ?

ja bym poszla do lekarza, zeby cie osluchal, bo na razie tylko gdybasz, ze
masz grype, a rownie dobrze moze byc to np. zapalenie oskrzeli albo cos
innego. grypa daje straszliwe powiklania, jak ja sie zbagatelizuje, nie lezy
w lozku.

5. Data: 2004-11-26 22:08:18

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:co807g$q0c$1@mamut.aster.pl...

> [...]
> zwyklej i grypy zoladkowej, tylko po prostu grypa? bierze sie to chyba z
> tego, ze ludzie myla przeziebienie z grypa.

http://www.poradnikmedyczny.pl/mod/archiwum/5139,gry
pa,objawy,powik%C5%82ani
a.html
"Objawy grypy rozpoczynają się nagle. Jest to przede wszystkim gorączka
powyżej 38°C. Temperatura ciała ulega normalizacji w 3 lub 4 dniu trwania
choroby. Występują silne bóle głowy, suchy męczący kaszel, bóle w klatce
piersiowej, ból gardła, nieżyt nosa, dreszcze, bóle mięśni i stawów,
zapalenie spojówek, uczucie rozbicia i wyczerpania, brak apetytu. "
Nie ma mowy o biegunkach i wymiotach.

Magda

6. Data: 2004-11-28 20:57:46

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma mowy o biegunkach i wymiotach.

bo zajrzalas tylko na jedna strone:) ja sie spotkalam wielokrotnie z takim
opisem tej choroby, jak ponizej:

Grypa, co jest bardzo charakterystyczne, występuje nagle. Choroba po prostu
"zwala z nóg". Jej objawy ogólne to złe samopoczucie, rozbicie, dreszcze,
przeczulica skóry, ciepłota ciała powyżej 38°C. Objawy ze strony układu
oddechowego to surowicza wydzielina z nosa, ból gardła, chrypka, bóle w
klatce piersiowej, tzw. suchy, "szczekający" kaszel. Mogą także wystąpić
bóle głowy, brak łaknienia, bóle mięśni, bóle stawów, biegunka, bóle
brzucha, nudności. Te objawy dotyczą zwłaszcza dzieci między 5 a 14 rokiem
życia. Są one zresztą bardzo często mylnie diagnozowane jako zapalenie
wyrostka robaczkowego. Przebieg grypy jest zależny od zjadliwości wirusa,
wieku pacjenta, stylu życia, współistnienia innych chorób.

http://www.zdrowie.med.pl/grypa/grypa6.html

Szukam dzieciecego okulisty w Gdansku
Wylew krwi do mózgu?
Stetoskopy