grzybica?!

11. Data: 2008-10-23 20:37:39

Temat: Re: grzybica?!
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-10-23 13:48 gargamel napisał/a:

> w dobrych piekarniach to znaczy gdzie, na marsie?
> a jak już znajdę tą dobrą piekarnie to po ile będzie bochenek, po 200zł?
> a robienie samemu odpada, bo mąki razowej nigdzie nie kupię, no chyba ze
> powiesz ze mogę sobie robić samemu:O)

Ja widziałam mąkę razową w supermarketach (np. Real).
Dużo ludzi w Polsce już sobie chlebki piecze.

--
animka

12. Data: 2008-10-23 22:28:34

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

> Ja widziałam mąkę razową w supermarketach (np. Real).
> Dużo ludzi w Polsce już sobie chlebki piecze.

dopuki na włąsne oczy nie zobaczę, nie uwierzę!:O)

ale może być, przecież teraz piekarnie pieką takie gó##o że całkiem logiczne
ze ludzie sami zaczynaja piec chleb, jeszcze trochę a sami zaczną robić
wędliny, masło, potem siać żyto i chować świnie:O)

13. Data: 2008-10-24 21:10:27

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-10-24 00:28 gargamel napisał/a:

> [...]
> ze ludzie sami zaczynaja piec chleb, jeszcze trochę a sami zaczną robić
> wędliny, masło, potem siać żyto i chować świnie:O)

Są maszyny do pieczenia chleba. Teraz już tutaj stosunkowo niedrogie.
Chciałabym kupić, ale nie mam już miejsca w szafkach i na szafkach.
Kupiłam frytkownicę i ją oddałam (nowiutką), bo mi prawie całą szafkę
zastawiła.
Poszukaj na google przepisów do pieczenia chleba i się zdziwisz jakie
ludzie w tych urządzonkach różne chlebki pieką. Tzn wrzucą wszystko do
tego urządzonka wieczorem. Rano wstają a tu czeka już upieczony chlebek.

--
animka

14. Data: 2008-10-24 21:12:49

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dopuki na włąsne oczy nie zobaczę, nie uwierzę!:O)

Idź do Reala czy innego supermarketu i zobacz. Są różne rodzaje mąki, są
też maszyny do pieczenia chleba (wielkość mniej więcej frytkownicy).

--
animka

15. Data: 2008-10-25 14:09:07

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

>Są maszyny do pieczenia chleba. Teraz już tutaj stosunkowo niedrogie.
>Chciałabym kupić, ale nie mam już miejsca w szafkach i na szafkach. Kupiłam
>frytkownicę i ją oddałam (nowiutką), bo mi prawie całą szafkę zastawiła.

ech... miałem kiedyś okazję zapoznać sie z tymi maszynami do chleba, oraz
efekrem ich działania:O(
ale wiesz, jak ktoś nigdy w zyciu nie jadł prawdziwego chleba, oraz nie ma
pojęcia z czago i jak go się piecze to daje się nabrać na te maszyny:O)
pewnie też jakies specjalistyczne maszyny do pieczenia ciasta mają:O)

ale ok, przejdę się po marketach i sprawdzę czy jest ta razowa mąka:O)

16. Data: 2008-10-26 18:38:53

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-10-25 16:09 gargamel napisał/a:

> [...]
> pojęcia z czago i jak go się piecze to daje się nabrać na te maszyny:O)
> pewnie też jakies specjalistyczne maszyny do pieczenia ciasta mają:O)

Trzeba tam wrzucić co trzeba, żeby chleb byl dobry.
Tu masz linki, możesz sobie poczytać:
http://www.gotowanie.wkl.pl/artykul.php?id=3
http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Pieczenie+chleba
+Przepis&btnG=Szukaj&lr=

--
animka

17. Data: 2008-10-27 13:51:34

Od: "gargamel" <s...@d...na> szukaj wiadomości tego autora

>Trzeba tam wrzucić co trzeba, żeby chleb byl dobry.
>Tu masz linki, możesz sobie poczytać:

przecież wcześniej napisałęm że znam te maszyny i ten niby chleb co sie niby
nim piecze:O(

od kiedy to do pieczenia chleba używa się drożdży? ta maszynka potrafi
jedynie upiec ciasto, góra bułkę i to wszystko, napisałęm wcześniej też że
jak ktoś nie ma pojęcia jak i z czego sie chleb piecze, ani jak smakuje to i
to ciasto się chclebem może wydawac, ale na pewno nie jest to zdrowe
(chociaż moze zdrowsze od piekarnianych pod względem mniejszej ilości
chemi:O)

Bioxetin a serce
Bioxetin a serce
CZOSNEK na zaziebienie
on 33 lata - androgenowe wypadanie wlosow
życie ma cenę życia