guarana

1. Data: 2003-08-06 21:15:09

Temat: guarana
Od: "karola karolka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!
czy guarane mozna stosowac bez ograniczenniby na ulotkach pisza ze jest to
preparat bezpieczny lecz pewnie jak prawie kazdy niesie za soba jakies
konsekwencje...hmm...ja tego nie wiem:( moze ktos bardziej zorientowany w
temacie mi pomoze?
i jeszcze jedno! plusz aktiv co mi grozi jesli sobie go zapodaje dzien w
dzien przez miesiac?co mi moze"wyzradzic"nadmiar L-karnityny?
dziekuje za posty juz z gory!wierze w intelekt tego narodu:)
buziaki!

2. Data: 2003-08-06 21:17:57

Temat: Re: guarana
Od: "karola karolka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

karola karolka <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

aaaaaaaaaaaaaaa no i przepraszam ze sie pcham z takimi pytaniami na to forum
ale nie mialam gdzie uderzyc:(

3. Data: 2003-08-08 10:24:29

Od: "Illinois" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

www.dudi.pl tam szukaj

http://www.gazeta.pl/usenet/

4. Data: 2003-08-08 16:22:44

Temat: Odp: guarana
Od: "dakini" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik karola karolka w wiadomości do grup dyskusyjnych napisała
> czy guarane mozna stosowac bez ograniczen

moze tu cos znajdziesz http://hyperreal.info/drugs/go.to/art/2435

---------------------------
d...@i...pl
"nie myśl.odczuwaj."

5. Data: 2003-08-09 11:34:28

Od: h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) szukaj wiadomości tego autora

Dnia śro 6. sierpień 2003 23:15, karola karolka napisał:

> [...]
> to preparat bezpieczny lecz pewnie jak prawie kazdy niesie za soba
> jakies konsekwencje...hmm...ja tego nie wiem:( moze ktos bardziej

w guaranie jest kofeina, chociaz pisza ze guaranina(tak?) to jest to
podobno to samo. dlugie jej stosowanie powoduje tolerancje jak kofeina i
ma dzialanie uboczne jak kofeina (ospalosc, podwyzszenie cisnienia).

> i jeszcze jedno! plusz aktiv co mi grozi jesli sobie go zapodaje dzien
> w dzien przez miesiac?

ten z kofeina? to samo co wyzej :). ale nie spodziewaj sie ze po miesiacu
bedzie to dzialalo tak samo jak za pierwszym razem.
zamiast tego mozesz sobie kupic asmag to jest preparat z magnezem i sobie
wkrecac ze wspaniale ci sie po tym poprawia pamiec.
do tego ginko bilobae - milorzab japonski, poprawia pamiec
zen szen - poprawia pamiec koncentracje pobudza
lecytyne - poprawia pamiec

> co mi moze"wyzradzic"nadmiar L-karnityny?

podobno l-karnityna to tylko chwyt reklamowy i nie udowodniono jej
dzialania przyspieszajacego spalanie tkanki tluszczowej.
wszystko w nadmiarze szkodzi.

> buziaki!

cmok cmok :))

--
korzystam z GNUpg (http://www.gnupg.org) - systemu szyfrowania poczty
elektronicznej

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

6. Data: 2003-08-16 19:34:10

Od: "karola karolka" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

h...@d...vg (Wodotwor Leniwy) napisał(a):

> [...]
>
> podobno l-karnityna to tylko chwyt reklamowy i nie udowodniono jej
> dzialania przyspieszajacego spalanie tkanki tluszczowej.

dzieki:-)

ogłoszenie Apteka w Nowym Sączy zatrudni
kończę staż i...
adrenalina spray
bodymax
COX1 i COX2