gulka pod powieka

1. Data: 2003-11-06 11:37:27

Temat: gulka pod powieka
Od: "Aga" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mojemu chlopakowi cos dziwnego stalo sie z gorna powieka, mianowicie
pojawila sie tam jakby kulka, guzek pod spodem, ot taka po prostu gula na
gornej powiece, troche z boku w strone zewnetrznego kacika oka. Nie
zagladalismy pod spod, ale na pewno jest to na powiece a nie na oku. Z
wierzchu widac po prostu wyraznie uniesiony fragment skory przez cos co
pojawilo sie pod spodem, nie jest to ani zaczerwienione, ani nic, ale mowi
ze go troche boli czasami. Pojawilo sie to cos juz jakies 2-3 tygodnie temu.
Podejrzewam (ale w sumie to tylko takie moje niczym nie poparte
przypuszczenia ) ze cos tam mu sie zatkalo i urosl taki guzek, ze w srodku
jest jakas ropa czy cos, tak jak w pryszczu i ze ten bol powstaje w wyniku
rozpierania czy ucisku...
Mowie mu ciagle ze trzeba z tym isc do okulisty, ale on nie ma ani czasu,
ani pieniedzy. Mieszkamy w Warszawie , on od 10 lat nie chorowal, nie ma
nawet lekarza rodzinnego, nie jest zapisany do zadnej przychodni, wiec
absolutnie nie wiem gdzie mogli bysmy pojsc zeby wizyta byla darmowa. Moze
macie jakis pomysl? Jestesmy oboje studentami jezeli to ma jakies znaczenie.
Czy do okulisty trzeba miec skierowanie?
No albo moze znacie jakiegos taniego prywatnego okuliste... A moze to w
ogole nie okulista tylko dermatolog powinien byc? A moze ktos doradzi co w
ogole stalo sie z tym okiem, moze mozna zaradzic domowymi sposobami?
Ja juz nie mam sily, martwie sie ze to cos powaznego, ze nie powinno sie
tego tak odwlekac, a on jak to facet - nic mi nie jest daj spokoj, jak bede
mial czas to pojde... Ehhh, prosze o rade -
Pozdrawiam - Ola

2. Data: 2003-11-06 11:58:07

Temat: Re: gulka pod powieka
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bodbs2$krl$...@a...news.tpi.pl,
Aga <a...@w...pl>:

To moze byc gradowka. Tak czy siak trzeba isc do okulisty!
Tak, potrzebne skierowanie od rodzinnego.
Trzeba pojsc i zlozyc deklaracje do rodzinnego, ktory skieruje do okulisty.

Ostry dyzur okulistyczny bylby rozwiazaniem, ale to sie nie kwalifikuje, bo
nie jest to stan naglacy.

--
Robert

3. Data: 2003-11-06 13:37:06

Od: "Didlo" <d...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
wiadomości news:bodd0q$uh5$1@topaz.icpnet.pl...
> bodbs2$krl$...@a...news.tpi.pl,
> Aga <a...@w...pl>:
>
> To moze byc gradowka.

Prawdopodobnie Twój chłopak miał tzw. "jęczmień" i później zrobiła sie
gradówka. Tak miał mój synek. Wiem ze gradówkę się operuje ale nie
koniecznie.

Tak czy siak trzeba isc do okulisty!

Zgadzam się.

> Tak, potrzebne skierowanie od rodzinnego.
> Trzeba pojsc i zlozyc deklaracje do rodzinnego, ktory skieruje do
okulisty.

do okulisty nie potrzeba skierownia.

--
Pozdrufy
Didlo

4. Data: 2003-11-06 13:39:24

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Tak czy siak trzeba isc do okulisty!
> Tak, potrzebne skierowanie od rodzinnego.
> Trzeba pojsc i zlozyc deklaracje do rodzinnego, ktory skieruje do

Eeeee, Robert, do okulisty skierowania nie trzeba... :)))))))))
Pozdrawiam.
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

5. Data: 2003-11-06 13:48:30

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bodipq$441$...@k...task.gda.pl,
Didlo <d...@n...gazeta.pl>:
> [...]
>
> Prawdopodobnie Twój chłopak miał tzw. "jęczmień" i później zrobiła sie
> gradówka. Tak miał mój synek. Wiem ze gradówkę się operuje ale nie

Ale tego mu nie mow, bo na pewno sie przestraszy. To jest drobny zabieg
ambulatoryjny.

> do okulisty nie potrzeba skierownia.

Istotnie, bardzo przepraszam za zla informacje.

--
Robert

co zabije grzybka?
Pytanko dot wyrwanego zeba.