gumę do żucia połknęłam! :((

1. Data: 2004-04-28 09:30:15

Temat: gumę do żucia połknęłam! :((
Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...i teraz żołądek mnie boli, widać mu z tym ciężko! Czy coś z domowych
środków pomaga w takich wypadkach, tzn. zjeść coś, czy wypić, czy muszę
spokojnie czekać, aż samo minie? :(

Agata

2. Data: 2004-04-28 09:37:01

Temat: Re: gumę do żucia połknęłam! :((
Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
| ...i teraz żołądek mnie boli, widać mu z tym ciężko! Czy coś z domowych
| środków pomaga w takich wypadkach, tzn. zjeść coś, czy wypić, czy muszę
| spokojnie czekać, aż samo minie? :(
|
| Agata

Maksymalnie gorące picie.
W.

3. Data: 2004-04-28 09:59:37

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agata" <s...@p...onet.pl> wrote in message
> ...i teraz żołądek mnie boli, widać mu z tym ciężko!

Żołądek pewnie Cię boli bardziej z wrażenia, współczesne gumy do żucia
nie mają wiele wspólnego z tymi sprzed dziesięcioleci, można je łykać
bezpiecznie.

J.

4. Data: 2004-04-28 10:11:44

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Żołądek pewnie Cię boli bardziej z wrażenia, współczesne gumy do żucia
> nie mają wiele wspólnego z tymi sprzed dziesięcioleci, można je łykać

...z wrażenia, że połknęłam gumę? E, raczej nie, początkowo wcale tego nie
zauważyłam jadąc rankiem przez miasto - najpierw poczułam ból żołądka i
lekkie mdłości, dopiero drogą dedukcji odkryłam, co połknęłam! :(

Agata

p.s. mam świadomość, że do tego nie umrę, ale trochę dokucza, bo już
wcześniej był podrażniony...

5. Data: 2004-04-28 10:29:25

Od: "marqzik" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

coca cola...
odkreca nawet zardzewiale sruby!!!

6. Data: 2004-04-28 10:54:56

Od: "J@rek P" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ...i teraz żołądek mnie boli, widać mu z tym ciężko! Czy coś z domowych
> środków pomaga w takich wypadkach, tzn. zjeść coś, czy wypić, czy muszę

Można napić sie herbaty, właściwie nic nie powinno sie stać.
Być może negatywne odczucia są zasegurowane.
Ew. lekki środek przeczyszczający.

Pozdrawiam,
j@rek

7. Data: 2004-04-28 14:41:50

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J@rek P" <b...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Można napić sie herbaty, właściwie nic nie powinno sie stać.
> Być może negatywne odczucia są zasegurowane.

Dzięki wszystkim za rady, już jest lepiej. Gorąca herbata i jakiś posiłek (w
końcu!) pomogły.

pozdrawiam,
Agata

8. Data: 2004-04-29 07:13:59

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dzięki wszystkim za rady, już jest lepiej. Gorąca herbata i jakiś posiłek
(w
> końcu!) pomogły.

To, że brzuch przestał boleć wcale nie znaczy, że problem minął. Dalej jest
jeszcze jelito cienkie, wyrostek robaczkowy i jelito grube, gdzie guma może
się przykleić i narobić szkody dopiero za jakiś czas. Ja bym proponował gest
muszli (szankh prakszalana), czyli przepłukanie ukladu trawiennego wodą z
solą. Zabieg trochę nieprzyjemny, ale oczyszcza niezwykle skutecznie.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

Ważne! Znamię-dobry lekarz-Szczecin
Re: [albertan] antykoncepcja