guz nerki

1. Data: 2006-10-27 20:01:45

Temat: guz nerki
Od: e...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi pomóc w intrpretacji wyniku TK nerki, do lekarza
idę dopiero w czwartek i troche się denerwuję. " W dolnym biegunie
nerki lewej masa patologiczna wymiarów 33x29 mm.Zmiana na gęstości
mieszanej z drobnymi obszarami o gęstościach ujemnych tłuszczowych
oraz frakcją litą ulegającą silnemu wzmocnieniu po podaniu
kontrastu. Obraz do różnicowania pomiędzy angiomolipoma z
rozbudowana frakcją angi silnie wzmacniającą się po podaniu
kontrastu a prosesem rozrostowo złośliwym .."
Czy na podstawie TK trudno jednoznacznie ocenić jaki to jest guz ?

2. Data: 2006-10-27 20:32:41

Temat: Re: guz nerki
Od: "kej" <U...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@g...pl> napisał w wiadomości
ps.com...
>Czy na podstawie TK trudno jednoznacznie ocenić jaki to jest guz ?

Tylko badanie histopatologiczne może jednoznacznie określić guz. Badania
okresowe mogą dać jedynie wskazówki, tak jak napisał to doktor w opisie TK.
Guz nie jest duży, więc nie ma powodów do zmartwień. Lekarz zdecyduje o
dalszym postępowaniu.

K.

3. Data: 2006-10-28 17:08:31

Od: Herhor <h...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

kej napisał(a):
> [...]
> Guz nie jest duży, więc nie ma powodów do zmartwień. Lekarz zdecyduje o

Korzystając z okazji chciałbym się dowiedzieć czy tomografia komputerowa
umożliwia jednoznaczne odróżnienie guza nerki od złogu (kamienia) nerkowego?

Niedowaga a zdrowie
ortopeda - wiazadlo krzyzowe
Pytanie; Dlaczego traciłem przytomnosc?
kotka, nowotwor pluc vs ANRY