guziki

1. Data: 2006-06-26 20:53:27

Temat: guziki
Od: "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam bardzo gorąco wszystkie Panie
Własnie skonczyłam bluzeczke ażurkowa i zastanawiam sie nad zapięciem.
Może któraś z Pań, ma jakieś pomysły na inne zapiecie niz guziki z
pasmanterii. ????
Pozdrowionka - Doris

2. Data: 2006-06-26 21:53:23

Temat: Re: guziki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 26 Jun 2006 20:53:27 +0000 (UTC), "Doris "
<d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:

> [...]
>Własnie skonczyłam bluzeczke ażurkowa i zastanawiam sie nad zapięciem.
>Może któraś z Pań, ma jakieś pomysły na inne zapiecie niz guziki z

Zrobic szydelkiem kulki - guziki. albo b. male guziczki
obrzucic/obszydelkowac.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

3. Data: 2006-06-27 04:48:11

Od: "grania" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://photo.163.com/photos/honghumei-888/23199610/#
p2
Tu trochę biżuterii na szydełku , może coś się przyda.
Uważam , że guziczki mogą być każde . Im wzorek wyszukany to
guziki prostsze

4. Data: 2006-06-27 14:17:52

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doris " <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> Witam bardzo gorąco wszystkie Panie
> Własnie skonczyłam bluzeczke ażurkowa i zastanawiam sie nad zapięciem.
> Może któraś z Pań, ma jakieś pomysły na inne zapiecie niz guziki z
> pasmanterii. ????

Możesz tą samą nitką, z której robiłaś bluzeczkę obrobić zwykłe stare
guziczki, jakich się mnóstwo poniewiera w każdym domu, w razie braku starych
mogą być nowe. W tej roli nieźle wypadają też jedno- i dwugroszówki. Możesz
przyszyć też odpowiednio duże koraliki, np. w kształcie kwiatków, łezki,
pastylki czy kulki.
Pozdrawiam
AgaM

P.S. Koraliki kwiatki są np. tu:
http://search.ebay.pl/koraliki-kwiatki_W0QQfromZR40

5. Data: 2006-06-27 15:52:10

Od: " czeremcha" <c...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Doris <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> Własnie skonczyłam bluzeczke ażurkowa i zastanawiam sie nad zapięciem.
> Może któraś z Pań, ma jakieś pomysły na inne zapiecie niz guziki z
> pasmanterii. ????

- haftki
- troczki do wiązania
- malutkie, plastikowe czeskie zatrzaski - a na wierzchniej stronie przyszyć
np. malutki szydełkowy kwiatek
- zamek błyskawiczny

Ania

6. Data: 2006-06-28 04:04:27

Od: "Doris " <d...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie dziękuje wszystkim Paniom, za odpowiedzi i naprawde ciekawe
pomysły. Pochwale sie bluzeczką jak skończe. Chyba wykorzystam te stare
guziki i je obrobie - zobaczymy co mi z tego wyjdzie.
Pozdrawiam cieplutko. Doris

[xxx] prośba o schematy
Spotkanie w Krakowie - fotki :)
szydelkowe breloczki