guzki na kręgosłupie

1. Data: 2001-07-07 06:53:45

Temat: guzki na kręgosłupie
Od: "maciek" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
jakis czas temu lekarz wykryl u mnie guzki shmorgla(???) (nie odpowiadam za
pisownie)
nie dokucza mi to zbyt cvzesto, ale ostatnio bol trwa juz od kilku dni
do tego czuje zdretwienie na wewnętrznych krawędziach dłoni
łykam MYDOCALM ale nie czuje wielkiej poprawy
czy ktoś coś wie o tym schorzeniu??
maciek

2. Data: 2001-07-07 13:18:02

Temat: Re: guzki na kręgosłupie
Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

maciek napisał(a):

> [...]
> do tego czuje zdretwienie na wewnętrznych krawędziach dłoni
> łykam MYDOCALM ale nie czuje wielkiej poprawy

Po Mydocalmie chyba Ci się chce spać?
Mnie na bóle kręgosłupa pomaga Profenid.

Pozdrawiam,
Kaja
--
*Uczucie zaciemnia rozum*

3. Data: 2001-07-07 23:16:33

Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

... czyli rozpoznana choroba Scheuermanna, zaden strach..., masz pewnie plecy
okragle czyli trza by bylo nieco poplywac na brzuchu kraulem, przeprostowac co
godzinke kregosłup i nosic nieco wyzej głowe. Bole moga pojawiac na skutek
przeciazenia odcinka piersiowego kregosłupa pozycja siedzaca (czyli zgieciowa).
Generalna rada ruszac ten kregosłup do tylu jak najczesciej w przeciwnym razie
moze byc DUZO gorzej, a to juz boli baaaaaaaaaardzo mocno.
POzdrawiam Malgosia
PS
POczytaj sobie w ksiazce pt. "Niektore zaburzenia statyki ciala i ich korekcja"
Janusz Nowotny, Edward Saulicz wydana przez AWF Katowice w 1993 roku, str. 132
i 134 ... guzki Schmorla.

operacja rogowki - pytanie
Bezplatne porady kosmetyczki.
Ciaza ZAGROZONA