guzy

1. Data: 2004-10-08 08:20:08

Temat: guzy
Od: "alex" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Pare miesiecy temu zauważyłem, ze w pachwinach mam jakies dziwne guzy!
Kiedys wyczuwałem tez guzy pod sutkami, ale teraz jakby sie straciły. Czy ktoś
moze mi powiedziec co to jest i co z tym robic???

2. Data: 2004-10-08 10:06:24

Temat: Re: guzy
Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2004-10-08 12:21:36

Od: "alex" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mogą to byc węzły chłonne? Bo mnie juz straszyli ze to moze byc jakas choroba
weneryczna! I wstydze sie z tym do kogokolwiek zwrócic:(

4. Data: 2004-10-08 13:04:03

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mogą to byc węzły chłonne? Bo mnie juz straszyli ze to moze byc jakas
choroba
> weneryczna! I wstydze sie z tym do kogokolwiek zwrócic:(

Popieram - moga to byc powiekszone wezly chlonne. Idz do lekarza, a wszystko
sie wyjasni. Mysle, ze zdrowie jest wazniejsze. Nawet jesli okazaloby sie to
choroba weneryczna, to im szybciej wybierzesz sie do lekarza tym lepiej.
Pozdrawiam zyczac zdrowia.
Basiek.

5. Data: 2004-10-08 16:31:45

Od: "alex" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrawiam zyczac zdrowia.
> Basiek.
> Ale cholernie boje sie reakcji lekarza i otoczenia! Chyba spale sie ze
wsydu! Jak takie rzeczy sie wogóle leczy?

6. Data: 2004-10-08 16:55:18

Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

> wsydu! Jak takie rzeczy sie wogóle leczy?
> nie bój się, najpierw, prawdopodobnie otrzymasz antybiotyk, jeżeli nie
nastąpi poprawa powinieneś otrzymać skierowanie do hematologa, o ile będą to
węzły chłonne, wiem to z własnego doświadczenia-pozdrawiam Lucyna

7. Data: 2004-10-08 17:25:16

Od: "alex" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

potne! A jak to nie węzły to co to jeszcze za świństwo moze byc?

8. Data: 2004-10-10 23:23:49

Od: "K" <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktoś
> moze mi powiedziec co to jest i co z tym robic???

Moze to byc niegrozny stan zapalny

Moze to byc nowotwor

Ludzie - na podstawie takich opisow NIC nie mozna wywnioskowac. Idz
czlowieku do lekarza i tyle. A jak nie chcesz isc bo sie wtydzisz, to nie
idz. Najwyzej umrzesz. ehhh

K.

Nobel z medycyny
rak piersi