Re: gwałt psychiczny

1. Data: 2000-07-26 08:04:37

Temat: Re: gwałt psychiczny
Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

----- Original Message -----
From: "Krzysztof Frańczak" <K...@z...pl>

> Nie wiem czy coś takiego jest realne czy można w ciągu kilku chwil z
nienawiści
> przejść do pożądania, no chyba że facet przez rok nic z żadną itd... Ale
> ogólnie mi się wydaje że scena jest daleka od rzeczywistości. Co innego
jak by w
> duchu ją powdziwiał za np. spryt i fakty jak wymyka mu sie z jego
zasadzek.

facetow)

Jestem kobietą ale kusi mnie żeby sie tu wypowiedzieć. Mam po pierwsze
pytanie, czy chodzi o film z Clintem Eastwodem ??? Bo widziałam podobną
scenę w filmie z nim. Mężczyźni podniecają się o wiele szybciej niż kobiety.
Kobieta nie podnieciła by się przy takim stosunku z przymusu. Myślę, że ten
facet mógł szczerze nienawidzić tej kobiety, wcale jej nie podziwiać,

a że ona go po prostu zgwałciła. Usiadła na nim, zaczęła podniecać, jego
ciało zareagowało automatycznie. Był związany, nie mógł się wydostać. O
tym, że nie chciał tego co się stało swiadczy poniższy opis:

Ponawiam na koniec pytanie do mężczyzn, czy mężczyznę można zgwałcić, czy
można go zmusić do stosunku, jeśli on tego nie chce i kobieta go nie pociąga
?

Milka