Re: gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo

From: "Esculape" <e...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo
Date: Tue, 27 Mar 2007 13:38:23 +0200

Witam,

Może to być nic niepokojącego, ale nie można tego na pewno bagatelizować i
słusznie, że wybierasz się do lekarza.
Lekarz po rozmowie z Tobą i zbadaniu może napisać np. skierowanie do
specjalisty jeśli uzna za stosowne. Aby wiedzieć do jakiego, ważne są i inne
informacje jak: Twój wiek i inne objawy towarzyszące, o których może nie
napisałaś, a o które lekarz powinien zapytać. Np. jeśli towarzyszą temu
zaburzenia czucia, mrowienia, osłabienie, brak siły w rękach. pogorszenie
widzenia, mroczki przed oczami, zmęczenie po wykonywaniu pewnych czynności,
które wcześniej nie sprawiały problemu może skierować Cię do neurologa.
Oczywiście to tylko przykład postępowania... Mogą być i przyczyny
"nieneurologiczne". Niedobory, początek infekcji wirusowej... Aby
szczegółowiej diagnozować konieczna wizyta u lekarza, jego badania i
zlecenia.

Pozdrawiam,

Esculape