Re: gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo

From: "Hania" <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: gwałtowne mrowienie/przechodzenie prądu przez cialo
Date: Tue, 27 Mar 2007 21:48:06 +0200

Użytkownik "Esculape" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
news:euavv4$snf$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Może to być nic niepokojącego, ale nie można tego na pewno bagatelizować i
> słusznie, że wybierasz się do lekarza.
> Lekarz po rozmowie z Tobą i zbadaniu może napisać np. skierowanie do
> specjalisty jeśli uzna za stosowne.

na szczescie moja lekarka nie skapi skierowan - dala mi do kardiologa
(termin: 18 lipca, bez komentarza), na EKG i morfologie, zalecila Aspargin
EKG juz zrobilam - pani robiaca badanie, nie wiem, czy lekarz czy technik
powiedziala, ze juz widzi, ze mam za malo magnezu.

> Aby wiedzieć do jakiego, ważne są i inne informacje jak: Twój wiek i inne
> objawy towarzyszące, o których może nie napisałaś, a o które lekarz
> powinien zapytać. Np. jeśli towarzyszą temu zaburzenia czucia, mrowienia,
> osłabienie, brak siły w rękach. pogorszenie widzenia, mroczki przed
> oczami, zmęczenie po wykonywaniu pewnych czynności, które wcześniej nie
> sprawiały problemu może skierować Cię do neurologa.

Mam 32 lata, mecze sie zawsze tak samo, czyli szybko ;-/. Mrowienie bywa,
mroczki - gdy gwaltownie wstane.
To uczucie, ktore mnie zaniepokoilo i sklonilo m.in. do napisania tutaj,
porownalabym bardziej do tego, ktore towarzyszy nam, gdy juz, juz zasypiamy
i nagle przejdzie jakby prad, cialo sie wzdraga, nagle zdajemy sobie sprawe,
ze zasypialismy i ...tracilismy swiadomosc.
Czyzby to byla utrata przytomnosci przez czesc sekundy? ;-( podczas dziennej
aktywnosci? idąc? ...

> Oczywiście to tylko przykład postępowania... Mogą być i przyczyny
> "nieneurologiczne". Niedobory, początek infekcji wirusowej... Aby
> szczegółowiej diagnozować konieczna wizyta u lekarza, jego badania i
> zlecenia.

pani robiaca EKG mowila, ze moze to byc reakcja alergiczna...

hania