gwizdanie w szkole

1. Data: 2005-12-09 11:01:41

Temat: gwizdanie w szkole
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przez mame pierwszoklasisty zostala mi zwrocona uwaga, ze gwizdanie (cos
tam lekko swistalem rytm jakiejs piosenki pod nosem) w szkole
(podstawowowka) ma zly wplyw na dzieci, a pani wie bo jak uslyszalem
pani pracuje w szkole, no ale ja nie wiem dlaczego a bym chcial

--
careful with that axe Eugene!

2. Data: 2005-12-09 14:14:33

Temat: Re: gwizdanie w szkole
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

Bo falszowanie melodii powoduje, ze dzieci uszy od tego bolą :)
Duch

3. Data: 2005-12-09 14:55:26

Od: " Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> (podstawowowka) ma zly wplyw na dzieci, a pani wie bo jak uslyszalem
> pani pracuje w szkole, no ale ja nie wiem dlaczego a bym chcial

nie wiem jak tam w szkole ale w domu mi nigdy nie pozwalali rodzice gwizdac
bo mowili ze jak w domu krzyz wisi (rodzice sa katolikami) to gwizdac nie
mozna bo to obraza (?????). w jaki sposob to obraza Boga? nie wiem, ale nie
wdawalam sie w dyskusje bowiem w kwestiach religii z moimi rodzicami lepiej
nie dyskutowac.

4. Data: 2005-12-09 18:07:07

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Duch wrote:

> Bo falszowanie melodii powoduje, ze dzieci uszy od tego bolą :)

w pelni sie zgdzam, jednakoz pod nosem gwiuzdalem :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

5. Data: 2005-12-09 18:11:34

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Himera wrote:

> [...]
> wdawalam sie w dyskusje bowiem w kwestiach religii z moimi rodzicami lepiej

cos w tym jest co mowisz, przypuszczalnie owa pani swiadomie (czy tez
nie) podbudowala sobie na takim a'la przesadzie swoja
opinie/przeswaidczenie/nakaz, ponoc w teatrze gwizdanie to pech

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

6. Data: 2005-12-09 18:22:04

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <> napisał w wiadomości
> przez mame pierwszoklasisty zostala mi zwrocona uwaga, ze gwizdanie
> 9ciach)

Ja gwiżdże na palcach w klasie jak jest hałas.mam dosć głosny gwizd więc.jak
świsne to od razu jest....heheh na moment.cisza.....przy starszych nie zdaje
to egzaminu bo odgwizdują. Gwizdac możesz w I-III
pozdr
afv

7. Data: 2005-12-09 18:49:31

Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" < napisał w wiadomości
> przemknelo mi to przez glowe :) z tym, ze uwage zwrocila mi rodzicowi
> odprowadzajacemu dziecko do szkoly

gupia jakaś.olej to:)
Ania

8. Data: 2005-12-09 18:49:58

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-12-09 18:54:19

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ania foxy wrote:

> gupia jakaś.olej to:)

zaskoczyla mnie i troche mi sie smiac chcialo, szczegolnie, ze jak
sadze, podkreslila to, iz ona _wie bo_ pracuje w szkole :)

--
Come In Number 51, Your Time Is Up

10. Data: 2005-12-10 01:30:09

Od: <b...@a...kicks-ass.org> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@w...pl> wrote in message

> zaskoczyla mnie i troche mi sie smiac chcialo, szczegolnie, ze jak
> sadze, podkreslila to, iz ona _wie bo_ pracuje w szkole :)

Niepotrzebnie to rozgrzebujesz.
Powinienes byl z mina mordercy i bez slowa do niej podejsc, stanac przy
niej, patrzec na nia z gory prawie dotykajac jej trwarzy swoja i tak
centralnie z mina debila jej gwizdnac w ryj. Od razu suka dalaby spokoj.
--

Bluzgacz
GG:5015

Samoukaranie
Witam wszystkich - zapytanie o szkołę reklamy?
Re: Dialog a uczucia?
Przyjazn?
Spotkanie PSP - ostateczne dane, mam nadzieję ;)