[haft]Pomocy

1. Data: 2007-03-12 06:40:16

Temat: [haft]Pomocy
Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i Was moja ostatnia nadzieja. Otóż miałam jeszcze niedawno dodany do
ulubionych, adres forum o hafcie krzyżykowym i... wcieło. No diabeł ogonem
nakrył. Googluję od rana i nic. Jakby się pod ziemię zapadło. Niestety nie
pamiętam nawet nazwy. Wiem, że baaaardzo duzo było tam o hafcie
krzyżykowym, ładnie wszystko podzielone na kategorie... Może któraś z Was
kojarzy i pomoże :).

Pozdrawiam,
Mimi

2. Data: 2007-03-12 06:45:27

Temat: Re: [haft]Pomocy
Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-03-2007 o 07:40:16 Mimi <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Niestety nie pamiętam nawet nazwy. Wiem, że baaaardzo duzo było tam o
> hafcie krzyżykowym, ładnie wszystko podzielone na kategorie... Może

A dodam jeszcze że forum było polskie i nie było to ani forum gazetowe,
ani kaan, ani u Maranty :).

3. Data: 2007-03-12 07:43:54

Od: "lilianna" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze tu: http://hafciki.pl/tiki-index.php

4. Data: 2007-03-12 07:51:23

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-03-2007 o 08:43:54 lilianna <l...@w...pl> napisał(a):

> a moze tu: http://hafciki.pl/tiki-index.php

NO byłam tam już ale to nie to... :( Tamto forum miało tak ładnie
wszystko podzielone, na krajobrazy, ludzie, zwierzęta itp itd... ech, no
nic, nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło :D Mam przynajmniej
powód co by posiedzieć na necie i poslinić się do nowych wzorków ;)

Pozdrawiam,
Mimi

5. Data: 2007-03-12 08:05:02

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgoska?

Marzena
--
Robótki Marzeny
http://fanturia.googlepages.com/home

6. Data: 2007-03-12 09:28:14

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-03-2007 o 09:05:02 M&C <c...@C...pl>
napisał(a):

> Malgoska?
>
> Marzena

yyy?? Chyba nie zrozumiałam... o_O ... Czy to nazwa forum którego szukam?
^_^

Pozdrawiam,
Mimi

7. Data: 2007-03-12 10:08:30

Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mimi napisał(a):

> yyy?? Chyba nie zrozumiałam... o_O ... Czy to nazwa forum którego
> szukam? ^_^

Powinnam była od razy wkleić link http://www.malgoska.pl/
Może to to?

Marzena

8. Data: 2007-03-12 11:23:24

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12-03-2007 o 11:08:30 M&C <c...@C...pl>
napisał(a):

> Powinnam była od razy wkleić link http://www.malgoska.pl/
> Może to to?
>
> Marzena

Zbawczynio Ty Moja :* !!! Dzięki Ci wielkie. No wiedziałam, że co ja co
ale Wy od razu znajdziecie :). Jeszcze raz dziękuję.

Pozdrawiam,
mimi

9. Data: 2007-03-13 16:22:32

Od: "R@blinka" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnam była od razy wkleić link http://www.malgoska.pl/

Pierwszy raz widzę to forum... Ciekawe tylko jakie kryteria
stosuje admin w weryfikacji, bo mnie z jakiegoś powodu
pozytywnie nie zweryfikowano :-(

10. Data: 2007-03-14 06:08:24

Od: Mimi <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 13-03-2007 o 17:22:32 R@blinka <r...@o...eu> napisał(a):

> Pierwszy raz widzę to forum... Ciekawe tylko jakie kryteria stosuje
> admin w weryfikacji, bo mnie z jakiegoś powodu pozytywnie nie
> zweryfikowano :-(

No właśnie mam ten sam problem :( . Kiedyś byłam tam zarejstrowana,
niestety z powodu braku dostępu do neta nie mogłam się tam udzielać na
forum, więc konto zostało usunięte i teraz.... cóz... próbowałam, nawet
napisałam do admina ale zero odzewu... Już myślałam, że to ja tylko jakaś
taka felerna jestem ;) . Ale widzę, że to nie tylko ja. Na haftowanko z
kolei zupełnie wstrzymali rejstrację o_O.

Na szczęśćie zawsze można się dostać na najlepszą grupę dyskusyjną czyli
tutaj ^_^ !! I nikt tu nikogo nie weryfikuje czy się nadaje czy nie ;).

Pozdrawiam,
Mimi

jak znaleźć schematy na tej stronce?
Pilnie poszukuje
G D Y N I A = spotkania pozytywnie zakręconych
figurki z siana
Warszawianki po spotkaniu, zdjęcia