haft krzyzykowy - koty

1. Data: 2001-09-19 15:25:39

Temat: haft krzyzykowy - koty
Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

mam problem i jest on bardzo konkretny!

Jakies trzy lata temu na wyjezdzie w Belgii poznalam pewna osobke
ktora nudzila sie tam i wyszywala. Miala zeszycik tematyczny - haft
krzyzykowy-koty kupiony w sklepie z pasmanteria. Strasznie wzory mi
sie spodobaly i nie pamietam juz czemu przerysowywalam je zamiast
kserowac. Zabijcie a nie wiem czemu tak. W kadym razie w zeszyciku
byly miedzy innymi przerysowane przeze mnie:
- kot spiacy na stercie ksiazek
- kot lowiacy zlota rybke z akwarium
- cztery kocie lebki - wzor jak na recznik np
- koci lebek wystajacy z kieszonki (mam juz na koszuli wyszyty!!)
- kot wypadajacy z kieszeni - slizga sie pazurami po gorsie - w
robocie bedzie wlasnie

trzy pierwsze juz wyszyte i na poduszkach wpachworkowane.
Ale do rzeczy!
Na deser przerysowywania zostawilam sobie cztery kocie postacie z
podpisem "cats for all seasons" Kazdy kot mial inna dekoracje. Zimowy
wieniec z ostrokrzewu, jesieny - liscie, wiosenny i letni kwiaty i
owoce. Teoretycznie moglabym to odtworzyc ale koty byly tak genialnie
dopracowane kolorystycznie i rysunkowo ze az szkoda. No i problem jest
ze nie przerysowalam ich - nie zdarzylam. Mam tylko tego zimowego, ale
bez rozpiski kolorow.
CZY KTOS MA MOZE COS TAKIEGO???? albo wie jak zdobyc??? Nie mam jak
szukac w inecie bo modem wolny i drogi. A do tamtej panienki kontakt
sie urwal. Pomocy!!! Wiem ze na zachodzie takich ksiazeczek
tematycznych tysiace - sama je przegladalam i lkalam, moze ktos jednak
kupil bo lubi wyszyte kot???

pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-09-20 05:31:08

Temat: Re: haft krzyzykowy - koty
Od: "ewis" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokladnie ten wzór widzialam w firmie Janlynn (USA); chyba mozna to u nich
zamówic przez net; spójrz pod www.janlynn.com

pozdrawiam,
kasia
Uzytkownik "Hanna Deirdre" <l...@k...net.pl> napisal w wiadomosci

1. Data: 2001-09-20 12:49:31

Od: Anna Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :) Niestety nie potrafię Ci pomóc (to tak na wstępie, żebyś się
nie cieszyła na próżno ;), ale...

Hanna Deirdre wrote:
> [...]
> - koci lebek wystajacy z kieszonki (mam juz na koszuli wyszyty!!)
> - kot wypadajacy z kieszeni - slizga sie pazurami po gorsie - w

...ja proszę... przynajmniej te dwa ostatnie... ładnie proszę...

Pozdrawiam serdecznie
--
Hanka Skwarczyńska
własność Kotka Behemotka

1. Data: 2001-09-21 14:23:08

Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Sep 2001 14:49:31 +0200, Anna Skwarczyńska
<a...@w...pl> wrote:

>...ja proszę... przynajmniej te dwa ostatnie... ładnie proszę...

Hejka!
Bede miec dostep do skanera dopiero za pare dni i mysle sobie czy moze
nie przeslac Ci tego poczta?! No nie wiem, jesli Ci tak pasuje to
podeslij mi na priva adresik a jesli masz cierpliwosc to poczekasz na
skany.
Acha i mam rozumiec ze wszystkie by Ci sie wzorki podobaly?? Moge
przeslac wszystkie szesc bo jest jeszcze enigmatyczny wzorek: kocie
oczka i wasy, ot taki malutki ozdobnik na kieszonke, rekaw lub
podusie.
pozdrawiam Hania

p.s. moze uda mi sie zdobyc te koty "for seasons", to bede fajna i tyz
sie podziele :-))

1. Data: 2001-09-21 15:15:11

Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 20 Sep 2001 07:31:08 +0200, "ewis" <e...@i...pl> wrote:

>dokladnie ten wzór widzialam w firmie Janlynn (USA); chyba mozna to u nich
>zamówic przez net; spójrz pod www.janlynn.com

jasny gwint! ten adres to strona glowna a ja mam malo zasu na
grzebanie w neci (normy finansowe), czy moze mi podac jaki skrot n co
po kolei kliknac aby sie do tego wzoru dokopac???

Hania

1. Data: 2001-09-21 16:12:47

Od: "Kasia Mierzejewska" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

obecnie dostepna susana zawiera wzory z kocimi buzkami
gazeta dostepna w empiku

1. Data: 2001-09-22 11:30:40

Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 21 Sep 2001 18:12:47 +0200, "Kasia Mierzejewska"
<k...@c...pl> wrote:

>obecnie dostepna susana zawiera wzory z kocimi buzkami
>gazeta dostepna w empiku
wiem, nawet ogladac zaraz lece. mi chodzilo o konkretny wzor z
"kotkami na cztery pory roku" - jesli kto zna i widzial, prosze podac
gdzie!

Hania

1. Data: 2001-09-24 08:45:06

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,
Pewnie to nie to ale zobacz link ponizej. Nazywa sie Four Season Cats:
http://www.123stitch.com/pictures/8591.jpg
Milego dnia
Justyna

1. Data: 2001-09-24 09:18:08

Od: Hanna Deirdre <l...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 24 Sep 2001 10:45:06 +0200, "Justyna Goworek"
<j...@c...com.pl> wrote:

>Czesc,
>Pewnie to nie to ale zobacz link ponizej. Nazywa sie Four Season Cats:
> [...]
faktycznie to nie to bo te koty sa na osobnych obrazkach a tamte
byly w jednym rzedzie. Ale tez ladne.
Skaner zdechl, chetnym wzory moge przeslac poczta.
Jakby kto jeszcze co ladnego w powyzszym temacie szukanym przeze mnie
znalaz to bede wdzieczna!
pozdrawiam Hania

1. Data: 2001-09-25 12:37:57

Od: "Justyna Goworek" <j...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Haniu,
zobacz jeszcze ten link - tam sa okladki wydawnictw pewnej pani o kotach -
slabo widac ale jak raz widzialas to na pewno rozpoznasz.
http://www.solocrafts.com/jcct0001.htm
Szukam dalej,
Justyna

wreszcie!