haft krzyzykowy - slub

1. Data: 2003-02-21 13:55:21

Temat: haft krzyzykowy - slub
Od: "TomaSz." <t...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Moja najlepsza kolezanka z pracy poszukuje
jakiegos wzoru do wyszycia haftem krzyzykowym
ktorego temamtem bylby slub - wiecie, jakas parka
on we fraku ona w sukni z trenem czy cos w tym stylu.

Jesli macie cos takiego to podeslijcie jej na poczte.
m...@h...pl

z gory dzieki

TomaSz.
PS.
nie odsylajcie nas do googli, Magda od tygodnia
przeglada siec i nic naprawde ladnego nie znalazla.
Dodam, ze ta wyszywanka ma byc prezentem slubnym.

1. Data: 2003-02-21 14:47:46

Temat: Re: haft krzyzykowy - slub
Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TomaSz. wrote:
> [...]
> on we fraku ona w sukni z trenem czy cos w tym stylu.
>
> Jesli macie cos takiego to podeslijcie jej na poczte.

poszło :)

> PS.
> nie odsylajcie nas do googli, Magda od tygodnia
> przeglada siec i nic naprawde ladnego nie znalazla.

Tym bardziej zapraszamy na grupę, znajdzie tu nie tylko ślubne wzorki ;)
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-02-21 14:51:14

Od: "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przesyłam parkę na priv, wiem też że kiedyś była w Kramie z Robótkami.
Pozdrawiam
Klara

1. Data: 2003-02-21 16:27:13

Od: Wiola <w...@s...mediaclub.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TomaSz. napisał:
> [...]
> przeglada siec i nic naprawde ladnego nie znalazla.
> Dodam, ze ta wyszywanka ma byc prezentem slubnym.

Poszło na priva.
Wiola z Sieradza

1. Data: 2003-02-24 08:06:20

Od: "Magda Graczyk-Gęborys" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za ślubne wzorki.
The best Koleżanka TomaSza

1. Data: 2003-02-25 10:48:46

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Klara" <k...@m...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> Przesyłam parkę na priv, wiem też że kiedyś była w Kramie z Robótkami.
> Pozdrawiam
> Klara

Prześlij mi też , bardzo proszę.
Gocha