{haft} serweta z winogronami

1. Data: 2005-06-01 09:01:08

Temat: {haft} serweta z winogronami
Od: Aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazlam na allegro i mnie urzekla. Cena jak dla mnie zaorowa, poza tym
nie ma to jak wlasne dzielo.. Czy ktos z Was ma lub widzial gdzies w
sieci wzor na takie (lub podobne :) ) cudenko?

pozdr
Aga

2. Data: 2005-06-01 10:25:43

Temat: Re: {haft} serweta z winogronami
Od: "denito" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> nie ma to jak wlasne dzielo.. Czy ktos z Was ma lub widzial gdzies w
> sieci wzor na takie (lub podobne :) ) cudenko?

Nie bardzo mi to wyglada na haft reczny, raczej maszynowy - a moze sie myle.
Serweta jednak ladna.
Pozdrawiam Dziunia-Kwidzyn

3. Data: 2005-06-04 16:07:07

Od: Lemina <lemina_ksi@CIACH_TOo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <d7jt4d$a8c$1@news.onet.pl>, Aga wrote:
> Znalazlam na allegro i mnie urzekla. Cena jak dla mnie zaorowa, poza tym
> nie ma to jak wlasne dzielo.. Czy ktos z Was ma lub widzial gdzies w
> sieci wzor na takie (lub podobne :) ) cudenko?

Witam ;-)

Kiedyś zrobiłam siostrze serwetę okrągłą haftem richelieu cała winogronowa z
liśćmi (też winogrowymi). Średnica serwety była coś około 60cm. Jak chcesz, to
poszukam swojego schematu i poproszę siostę o zrobienie zdjęcia tej serwety ;-)

Pozdrówka

Lemina

wczorajsza wystawa w Łodzi
[OT] segregator