haft wstazeczkowy (chyba:-)) kurs obrazkowy

1. Data: 2006-06-27 09:34:07

Temat: haft wstazeczkowy (chyba:-)) kurs obrazkowy
Od: Joanna <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

do obejrzenia pod adresem:
http://photo.163.com/photos/lanyu9966/54224230/

pozdrawiam
Joanna

2. Data: 2006-06-27 10:59:42

Temat: Re: haft wstazeczkowy - skad wstazki?
Od: "Gosia" <a...@a...spamer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:e7qu0v$fqk$2@atlantis.news.tpi.pl...
> do obejrzenia pod adresem:
> http://photo.163.com/photos/lanyu9966/54224230/
>
> pozdrawiam
> Joanna

witam
ja kupilam w KDC "haft wstazeczkowy" Ann Cox i jestem zachwycona efektami
jakie mozna uzyskac :)

wiecie moze czy/gdzie w Polsce mozna kupic wstazki jedwabne?
te ktore znalazlam w pasmanterii nie nadaja sie do farbowania a i szerokosci
malo poreczne
(jeden rodzaj waskich 10mm , reszta szerokie...) a jedwabne sa podobno
szerokie na 2,4,7,13 mm

pozdrawiam
Małgorzata
/Kraków

3. Data: 2006-06-27 12:29:47

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia" <a...@a...spamer.pl> napisał w wiadomości
> [...]
szerokosci
> malo poreczne
> (jeden rodzaj waskich 10mm , reszta szerokie...) a jedwabne sa podobno

Hmmm, czemu chcesz farbować wstążeczki? Tu masz ponad 50 kolorów wstążeczek
atłasowych o szerokości 6 mm:
http://tiny.pl/tf99
a tu masz wstążeczki z organzy:
http://search.ebay.pl/organzy_W0QQfromZR40
Pozdrawiam
AgaM

4. Data: 2006-06-27 21:15:50

Od: "Gosia" <a...@a...spamer.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AgaM" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hmmm, czemu chcesz farbować wstążeczki? Tu masz ponad 50 kolorów
> [...]
uczepilam sie farbowania po wizycie w pasmanteri gdzie Pani miala 6 kolorow
wstazki
ponadto Ann Cox pisze: "Jedwab jest naturalnym włóknem , więc wstążeczki są
łatwe do farbowania, przed lub po wykonaniu haftu, co pozwala urozmaicić
kolorystykę i uwydatnić subtelne odcienie, jakimi charakteryzuja się
prawdziwe kwiaty"
i faktycznie niektóre obrazki są jak malowane

dodatkowo wydaje mi się, że wstążeczka jedwabna powinna być miękka i przez
to wyszywanie bedzie łatwiejsze
próbowalam haftowac wstążką satynowa(?) (a moze to wlasnie atłasowa byla?)
na kanwie gobelinowej i miałam spore problemy żeby wstążke przepchać na
drugą stronę materiału a jak to bedzie na bardziej gęstym materiale to nie
wiem

niemniej dziekuję za namiar, na pewno sie przyda :)

pozdrawiam
Małgorzata
/Kraków

5. Data: 2006-07-09 21:46:42

Od: vernon <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

to jeszcze jeden namiar: http://swiatpasji.pl/sklep/index.php?cat_id=54

6. Data: 2006-07-10 00:32:21

Od: "AgaM" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vernon" <v...@g...pl> napisał w wiadomości

> to jeszcze jeden namiar: http://swiatpasji.pl/sklep/index.php?cat_id=54

Ceny mają z kosmosu...

DMC Linen Thread Plants - chyba jeszcze nie bylo:-)
[xxx]W jakim programie rozrysować wzory?
szukam
guziki
[xxx] prośba o schematy