Re: haftowane bombki:)))

1. Data: 2001-11-13 20:40:49

Temat: Re: haftowane bombki:)))
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobra, skanuje, tylko prosze o liste chetnych, bede hurtem wysylac :-)))

Zglaszam sie, chetna.
Elzbieta

1. Data: 2001-11-13 20:42:39

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elu, a serwety na drutach probowalas robic? Bo wzory mam takie
ze.....:-)))

Nie probowalam, tez mam wzory:)) Dzieki. Slyszalam, ze duzo trudniejsze od
szydelkowych. Poczekam :))
Elzbieta

1. Data: 2001-11-14 10:37:15

Od: "skrzacik" <s...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "skrzacik" <s...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> Dobra, skanuje, tylko prosze o liste chetnych, bede hurtem wysylac :-)))

oki, to moze tez to umieszcze na stronie?
wczoraj nie wytrzymalam i zqamiast haftowac siedzialam przy kompie i
podstrone dotyczaca haftow powinnam skonczyc i podmienic w przyszlym
tygodniu, wiec jesli uwazasz, ze warto schematy umiescic na stronie (moze w
formie plikow do sciagniecia) to przeslij je na moj adres.

skrzacik

Prosze o pomoc przy pc stitch 6.0
pomocy
maszyna dziewiarska