haftowane naszywki na czapeczki

1. Data: 2003-10-02 09:40:46

Temat: haftowane naszywki na czapeczki
Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Wiem juz jak uszyc moim chlopakom czapeczki i chcialabym
kazdemu z nich przyszyc z przodu jakis fajny obrazeczek,
wyhaftowany przeze mnie oczywiscie:) Tylko jak to zrobic?
Czy przylozyc Kanwe do polarku i tak haftowac na dwoch
materialach na raz (ale co potem zrobic z nadmiarem kanwy?)>
A moze wyhaftowac cos i wyciac w jakis sposob i dopiero
naszyc na czapeczke? Ale jak wyciac obrazek, przeciez kanwa
bedzie sie siepala, prawda?
Poradzcie prosze, bo na prawde nie wiem jak sobie z tym
poradzic:(
Pozdrawiam
Kasia z Torunia

1. Data: 2003-10-02 09:50:20

Temat: Re: haftowane naszywki na czapeczki
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bedzie sie siepala, prawda?
> Poradzcie prosze, bo na prawde nie wiem jak sobie z tym

Jest pare sposobow,mozesz poszukac specjalnej kanwy
papierowej-przyłożyc,wyszyc i potem zwyczajnie wyrwac ale chyba obecnie
znikła ona z polskiego rynku,wobec tego dobrym sposobem jest przyłożenie
normalnej w miare cienkiej kanwy do czapeczki-wyhaftowanie na materiale i na
kanwie razem a potem po prostu wyciagniecie jej -kanwy po niteczce ostroznie
a obrazek zostaje na czapce,bluzce itp.Ja tak zrobilam z haftem na bluzke i
wyszło swietnie :))
Pozdrawiam
Pusia wciaż zakawowana

1. Data: 2003-10-02 11:47:41

Od: "Elżbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia"

> Jest pare sposobow,mozesz poszukac specjalnej kanwy
> papierowej-przyłożyc,wyszyc i potem zwyczajnie wyrwac ale chyba obecnie
> znikła ona z polskiego rynku,

Ostatnio kupilam mojej mamie taka kanwe w pasmanterii w Gdyni (Jola), szer.
60 cm, cena 22 zl, cieniutka wlasnie do wyciagania, miala 6 xx na 1 cm, moze
7 xx :), czyli trzeba szukac w dobrych pasmanteriach:)))

Elzbieta

1. Data: 2003-10-02 12:04:19

Od: "" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak dziewczyny mówią, przyszyj kanwę, wyszyj, a potem wyjmij nitki. Nie
powinnaś mieć z tym żadnych problemów.
Tak na prawdę, kiedyś - kanwa tylko służyła do wyszycia a potem była wyciągana.
karina

1. Data: 2003-10-02 17:05:00

Od: LaKasia <k...@N...tvk.torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

k...@p...onet.pl wrote:
> Tak jak dziewczyny mówią, przyszyj kanwę, wyszyj, a potem wyjmij nitki.

Dzieki dziewczyny!!! Rozwiazanie jest takie proste a ja bym
kombinowala jak kon pod gorke:) Az mi wstyd :)
Pozdrawiam
Kasia

Mulina ,kanwa itp. przez internet....
Szydełkowe linki