hardanger- jak wyszywac?

1. Data: 2006-12-28 13:55:05

Temat: hardanger- jak wyszywac?
Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie kochane
Zainspirowalyscie mnie do nauczenia sie hardangera. Szczegolnie Mira z Teresina
( tak apropos to ten obok Sochaczewa?). wasze prace sa sliczne.
W zwiazku z tym pytanie. Czy mozecie podac mi jakies strony z samouczkiem tego
rodzaju haftu? Mam juz troche wzorow a ksiazki nie chce kupowac. Moze macie z
swoich zbiorach zeskanowane podstawowe sciegi?
Bede wdzieczna za pomoc
Misia

2. Data: 2006-12-28 14:03:41

Temat: Re: hardanger- jak wyszywac?
Od: "Kolbi" <k...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tez bylabym zainteresowana.Wlasnie sciagnelam 2 gazetki od Lady, ale warto
chyba zaczac od poczatku.Pozdrawiam Ala

3. Data: 2006-12-28 14:11:08

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> macie z
> swoich zbiorach zeskanowane podstawowe sciegi?

Oj, oj, hardanger robi sie popularny:))
I mnie ktoś wymienia, cała się rumienię;))
Misiu i Kolbi, podsyłam kursik.

A Co do Tersina to właśnie ten, koło Sochaczewa, bardziej znany z
Niepokalanowa.
Pozdrawiam
Mirka

4. Data: 2006-12-28 14:40:36

Od: "Mira" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misiu, zwróciło mi pocztę.
Mirka

5. Data: 2006-12-28 15:59:09

Od: d...@s...home.pl szukaj wiadomości tego autora

Postaram sie dzisiaj wieczorem dodać pare burd z hadangerem niestety
jeszcze bez wkładek bo już nie miałam czasu zeskanować ale potem
dołoże. W każdej gazetce są podstawowe ściegi z kórych można
skożystać zwłaszcza że są one jasno pokazane więc może z tego
skożystasz. Pozdrawiam Ania

6. Data: 2006-12-28 20:08:42

Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

to ja tez poproszę taki kursik

7. Data: 2006-12-28 20:22:11

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Misia napisał(a):
> [...]
> rodzaju haftu? Mam juz troche wzorow a ksiazki nie chce kupowac. Moze macie z
> swoich zbiorach zeskanowane podstawowe sciegi?

Misiu, zobacz post tuz nad twoim: hardanger 2 gazetki - w kazdej z nich
jest kurs haftu ;-)
Grazyna

8. Data: 2006-12-29 10:23:08

Od: d...@f...pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję bardzo za przesłanie pocztą kursu.Będę sie
uczyć.Jeszcze raz wielkie dzięki.
Dorota

Hardanger 2 gazetki
Prośba o wzór na chuste
[xxx] nowy albumik -"The Best of Barbara Baatz"
Madonna Dolorosa Solaria xxx szukam.
[szydelko] spodnica...