[hdk] krew z nosa.. nadmiar krwi ??

1. Data: 2004-08-01 10:28:49

Temat: [hdk] krew z nosa.. nadmiar krwi ??
Od: "BaRMaN" <b...@s...info-no.spm> szukaj wiadomości tego autora

Witam !!

od kilku dni mam krwotoki z nosa, zaczynaja sietak z nienacka ;) jestem od
pazdziernik krwidoawca i nie wiem czy czasem nie mam za duzo krwi i krew
musi mi "uciekac" (np. przez nos). ostatnio oddawalem pod koniec kwietnia...
moze powinienem sie zglosic ??

pozdrawiam
Blazej Patrzalek
h...@s...org

2. Data: 2004-08-01 15:04:51

Temat: Re: [hdk] krew z nosa.. nadmiar krwi ??
Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BaRMaN" <b...@s...info-no.spm> napisał w wiadomości
> [...]
> pazdziernik krwidoawca i nie wiem czy czasem nie mam za duzo krwi i krew
> musi mi "uciekac" (np. przez nos). ostatnio oddawalem pod koniec

Z tego, co mi wiadomo, poza ciężkimi stanami chorobowymi, nie istanieje coś
takiego, jak nadmiar krwi, ale skoro masz takie obawy, to najlepiej udać się
do lekarza, wszystko sobie na spokojnie wyjaśnić. Ja bym stawiała na
osłabienie organizmu, mnie również od kilku dni męczą krwotoki z nosa i
myślę, że to może przez te upały na przykład :)

Pozdr.
Dorota

3. Data: 2004-08-01 15:06:33

Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorota D. napisał:
> osłabienie organizmu, mnie również od kilku dni męczą krwotoki z nosa i
> myślę, że to może przez te upały na przykład :)

sorry, gdzie sa te upaly?:)) Mieszkasz w Hiszpanii?

--
best regards,
scream (at)w.pl

Lekarstwa do oddania
lejkowata klatka piersiowa
domowe cisnieniomierze
Skurzcz w łydce.
Artroskopia - symulacje zabiegów w tym rekon ACL