heft richelieu - wzory w sieci

1. Data: 2006-06-02 10:42:50

Temat: heft richelieu - wzory w sieci
Od: "Aga " <y...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam jakis darmowych wzorow richelieu na obrus bozonarodzeniowy dla mojej
mamy - i nic nie moge znalezc :(
Moze macie jekis ciekawe wzory i/lub linki.

Bede bardzo wdzieczna

yas

2. Data: 2006-06-02 12:07:07

Temat: Re: heft richelieu - wzory w sieci
Od: z...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

ja beda wdzieczna jak podzielisz szi zdobyta wiedza na temat stron bo jak
narazie nie znalazlam a na prv wysyłam moje wzorki z ksiazki

3. Data: 2006-06-02 12:07:23

Od: "pajaczek" <z...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2006-06-09 09:57:50

Od: "Miszka52" <m...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję wpisać w Google: haft richelieu, a może dizęki temu znajdą sie
jakieś strony z wzorami.
Pozdrawiam

> ja beda wdzieczna jak podzielisz szi zdobyta wiedza na temat stron bo jak
> narazie nie znalazlam a na prv wysyłam moje wzorki z ksiazki

Bluzeczka
Może ktoś ma?
Gedifra Moments 1012
[POMOC] YOGYAKARTA - trzesienie ziemi