[help] test na plodnosc - gdzie??

1. Data: 2003-10-17 18:49:37

Temat: [help] test na plodnosc - gdzie??
Od: "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem po przeszczepie szpiku. trzeci rok PO. chcialbym sprawdzic czy mam
szanse jeszcze na potomstwo metoda tzw. naturalna..
GDZIE mozna to zrobic w miare profesjonalnie, no i w miare tanio (chyba NFZ
tego nie refunduje, co??)

Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl
[ b...@p...onet.pl ]
[ gadu-gadu: 1906512 ]

2. Data: 2003-10-17 19:05:02

Temat: Re: [help] test na plodnosc - gdzie??
Od: "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bmpdpv$k6t$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> szanse jeszcze na potomstwo metoda tzw. naturalna..
> GDZIE mozna to zrobic w miare profesjonalnie, no i w miare tanio (chyba

Przede wszystkim proszę napisać koniecznie, z jakiego jest Pan miasta. W
niektórych są gabinety andrologiczne wykonujące badania nasienia na NFZ, ale
czeka się długo ( w Poznaniu około 4 miesięcy do pół roku) na wizytę no i
trzeba mieć skierowanie. Proponuję udać się prywatnie do androloga, który
sprawdzi Panu poziom hormonów, zrobi badanie nasienia itepe. Samo badanie to
wydatek rzędu około 30zł, więc niedrogo, dodatkowo zapłacić trzeba za wizytę
u lekarza, ale to już trzeba o koszty się dowiedzieć w danym gabinecie.
Powodzenia

D.

3. Data: 2003-10-17 21:31:59

Od: "Wojciech Piotrowicz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota D." <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> NFZ
> Przede wszystkim proszę napisać koniecznie, z jakiego jest Pan miasta.
jestem mobilny, moge zrobic gdziekolwiek.. mam stale skierowanie na
leczenie w CO w stolicy, a placi za to dawna Kch14 (warmińsko-mazurska)..

> [...]
ale
> czeka się długo ( w Poznaniu około 4 miesięcy do pół roku) na wizytę no i
od lekarza pierwszego kontaktu?

> [...]
wizytę
> u lekarza, ale to już trzeba o koszty się dowiedzieć w danym gabinecie.
U mnie w mieście z pewnością nie ma. W Olsztynie nie bardzo chcę (uraz do
lekarzy). pozostaje stolica, ewentualnie stolica Wielkopolski. trzeba
będzie poszukać..

thx!

--
Wojciech Piotrowicz
http://www.piotrowicz.w.pl

4. Data: 2003-10-17 21:47:01

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmpn8o$iu5$...@a...news.tpi.pl,

> U mnie w mieście z pewnością nie ma. W Olsztynie nie bardzo chcę
> (uraz do lekarzy). pozostaje stolica, ewentualnie stolica
> Wielkopolski. trzeba będzie poszukać..

Co prawda specjalizuja sie w leczeniu nieplodnosci, ale moze akurat to sie
przyda:
http://intermedica.pl/new/idiag_pl.php

--
Robert

5. Data: 2003-10-17 21:53:28

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmpo1t$clb$...@t...icpnet.pl,
Robert <u...@o...pl>:

> Co prawda specjalizuja sie w leczeniu nieplodnosci, ale moze akurat
> to sie przyda:
> http://intermedica.pl/new/idiag_pl.php

Przepraszam, troche spiacy jestem, zerknalem dopiero na temat i moze w sumie
wlasnie o to Ci chodzi. Korzystalem z uslug tej kliniki, z tym ze jej czesci
okulistycznej, i mam o nich jak najlepsze zdanie.

Tu są dane teleadresowe, bo z tamtego linku wyzej trudno dojsc:

http://intermedica.pl/new/icintro_pl.php

--
Robert

6. Data: 2003-10-18 06:40:20

Od: <s...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> okulistycznej, i mam o nich jak najlepsze zdanie.
>
> Tu są dane teleadresowe, bo z tamtego linku wyzej trudno dojsc:

A ja tej klkiniki nie polecam. Na www.nasz-bocian.pl wiele osób pisze, że
tamtejsi lekarze bardziej chcą leczyć i badać, niż wyleczyć i zbadać. Po
prostu zależy im na kasie, a nie na tym, by człowiek był zdrowy :(
Polecam sprawdzić w necie na różnych stronach prywatnych lekarzy i wybrać
się do któregoś. Ja znam namiary tylko na takich z Poznania, a osobiście
byłam u jednego, który specjalizuje się też w andrologii (wizyta z badaniem
nasienia bodajże 100zł). : http://www.podsiadlo.med.pl/index.html - w
porządku lekarz i dość konkretny w porównaniu do pozostałych, z którymi
miałam do czynienia.

D.

7. Data: 2003-10-18 21:26:03

Od: Michal <p...@n...berdyczow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Piotrowicz wrote:

> [...]
> szanse jeszcze na potomstwo metoda tzw. naturalna..
> GDZIE mozna to zrobic w miare profesjonalnie, no i w miare tanio (chyba NFZ

jesli bywasz czesto w CO w Warszawie to dowiedz sie o klinike Novum,
jest na Ursynowie calkiem niedaleko od CO, bodajze na ul. Puszczyka
zajmuja sie glownie nieplodnoscia, poszukaj w Googlach

http://www.maluch.com/kliniki_leczenia_nieplodnosci.
htm

Michal

8. Data: 2003-10-18 23:22:23

Od: Slawek <s...@N...go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

w <news:bmpdpv$k6t$1@nemesis.news.tpi.pl>
Wojciech Piotrowicz napisał(a):

> jestem po przeszczepie szpiku. trzeci rok PO. chcialbym sprawdzic
> czy mam szanse jeszcze na potomstwo metoda tzw. naturalna..

Niedawno sam zadawałem podobne pytanie na tej grupie. Również jestem po
przeszczepie szpiku.
Z tego co zdążyłem się dowiedzieć od lekarzy zajmujących się pacjentami
po przeszczepach szpiku, to w przypadku bezpłodności spowodowanej
chemią lepiej jest jej nie leczyć. Można sobie ponoć bardzo zaszkodzić,
a płodność nie zostanie przywrócona :(

--
Sławek
gg:1397619

marihuana a antykoncepcja
schorzenie/schorzenia oportunistyczne jakka definicja?
pien mozgu
Pomoc.....
Badania genetyczne 2