herbalife na przytycie

1. Data: 2004-06-29 22:01:06

Temat: herbalife na przytycie
Od: "Aneti" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich!
Pewnie wiele o tym było ale mam problem z przytyciem, próbowałam wszystkiego
i nic- a jestem zdrowa.
jaką diete moglibyście zaproponowac i co sądzicie o herbalife na przytycie
czy to komus pomogło?
dzięuje z góry
Pozdrawiam
Aneta

2. Data: 2004-06-30 16:54:01

Temat: Re: herbalife na przytycie
Od: Stokrotka <d...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aneti napisał:
> Witam Wszystkich!
> Pewnie wiele o tym było ale mam problem z przytyciem, próbowałam wszystkiego
> i nic- a jestem zdrowa.
> jak? diete mogliby?cie zaproponowac i co s?dzicie o herbalife na przytycie
> czy to komus pomogło?
> dzięuje z góry
> Pozdrawiam
> Aneta

hetbalife jest drogie!! i niewiadomo czytyjesz. Na optymalnej chyba bys
miala wieksze szanse;-)

Stokrotka

3. Data: 2004-07-01 17:02:03

Od: "s(00)mal" <s...@o...xxx> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jun 2004 00:01:06 +0200, Aneti <a...@i...pl>
napisał:

> [...]
> wszystkiego
> i nic- a jestem zdrowa.
> jaką diete moglibyście zaproponowac i co sądzicie o herbalife na

Nie sadze. Najlepsze na przytycie sa wakacje u Babci. Ciasta drozdzowe,
kotlety mielone z kaszy, cukier z dodatkiem soku, chleb z cukrem:)

--
[5oomal]-------[gg1337396]
*NO! FOR SOFTWARE PATENTS*

.. motylek
dieta bogatotłuszczowa
Odżywki dla odchudzających się i dla chcących przytyć [spam]
Nie wiecie, czym się trujecie
jest ricotta light :)))