herbata...

1. Data: 2002-01-29 12:12:15

Temat: herbata...
Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Czy spotkaliście gdzieś "w okolicy" herabatę Teekane w saszetkach o
nazwie "Winter Tee"?...na opakowaniu firmowana jako "nowość"...
Kupiłem raz na Śląsku, zakochałem się w korzennym aromacie, a kiedy
pojechałem do tego sklepu raz jeszcze - juz nie było...
W Krakowie złaziłem wiele miejsc i nic...
Czy ktoś widział, czy ktoś słyszał?
Pozdrawiam
Paweł

1. Data: 2002-01-29 12:20:09

Temat: Re: herbata...
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"PEPE" <p...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> pojechałem do tego sklepu raz jeszcze - juz nie było...
> W Krakowie złaziłem wiele miejsc i nic...

Zwykle tego rodzaju herbaty pojawiaja sie zima i produkowane sa, podobnie
jak slodycze, niektore gatunki piwa w ograniczonych ilosciach. Zobacze na
zakupach czy jeszcze jest do dostania w Niemczech. Jesli nie... musisz
poczekac do zimy.

Irek

1. Data: 2002-01-29 13:46:00

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, u mnie (Skarzysko-Kam., woj. swietokrzyskie) znalazlam ta herbatke.
I to nawet w sklepie obok. Stoi sobie spokojnie na poleczce :)))
*** ^KIKI^ ***
Gosia Ceglinska
k...@i...pl
g...@p...onet.pl

Użytkownik PEPE <p...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a363j0$822$...@s...rmf.pl...

1. Data: 2002-01-29 13:54:45

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PEPE" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> pojechałem do tego sklepu raz jeszcze - juz nie było...
> W Krakowie złaziłem wiele miejsc i nic...

Tej herbaty nie znam, ale kupuję liściaste herbaty. Mocno korzenna jest
"Herbata mnichów". Kupiłam w Krakchemi na stoisku z herbatkami, spróbuj,
może podobna.
Pozdrawaiam Ramzes-a

1. Data: 2002-01-29 16:01:26

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzięki, dzięki!!!
no to albo wyskoczę na chwilkę do Skarżyska, albo do Krakchemii...
pozdrawiam...
p.

1. Data: 2002-01-30 09:59:10

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-30 10:01:43

Od: "Agusiek" <A...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pojechałem do tego sklepu raz jeszcze - juz nie było...
> W Krakowie złaziłem wiele miejsc i nic...

Sorki za poprzedniego, kliknęło mi się za wcześnie i wyszedł bardzo
"treściwy" :(((

Zaglądnij do Akso (Pasaż Bielaka, albo na Jana) tam widziałam taką i podobne
jej herbatki.

Pozdrówka, A

1. Data: 2002-01-30 11:53:10

Od: "PEPE" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agusiek <A...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a38g1m$n4q$...@n...tpi.pl...

> Zaglądnij do Akso (Pasaż Bielaka, albo na Jana) tam widziałam taką i
podobne
> jej herbatki.
>
> Pozdrówka, A

jest dobrze! znalazłem właśnie na Jana, a przy okazji jeszcze dokupiłem
niezłą "sypaną" meksykańską...
pozdrawiam
P.

chleb (kruszy sie)