herbata czy kawa?

1. Data: 2005-09-13 11:08:49

Temat: herbata czy kawa?
Od: q...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Słyszy się raz że to kawa gorsza (nie patrząc czy parzona czy rozpuszczalna
czy jeszcze inna) a raz że herbata... Jak to w końcu jest z naukowego punktu
widzenia?

Pzodrawiam

2. Data: 2005-09-13 11:31:06

Temat: Re: herbata czy kawa?
Od: Konrad <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik q...@w...pl napisał:

> [...]
> czy jeszcze inna) a raz że herbata... Jak to w końcu jest z naukowego punktu

etam. naukowcy co raz to inne głupoty na ten temat opowiadają. nie ma co
brać ich zdania pod uwagę, oni muszą coś nowego co jakiś czas wymyślać
żeby zarobnić na chleb.

3. Data: 2005-09-13 12:22:31

Od: "Robert" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dokladnie. Niedawno naukowcy stwierdzili ze kawa jest zdrowa, innym razem
uslyszalem ze alkohol dziala dobrze na serce, i to nie tylko wino, ale piwo
i wodka rowniez.

4. Data: 2005-09-13 12:50:15

Od: Emi <e...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert napisał(a):
> dokladnie. Niedawno naukowcy stwierdzili ze kawa jest zdrowa, innym razem
> uslyszalem ze alkohol dziala dobrze na serce, i to nie tylko wino, ale piwo
> i wodka rowniez.

bo wiecie co, tak na dobra sprawę, to wszystko jest zdrowe, pod
warunkiem, ze w niedużych ilościach :)

--
E_m_i_

"Ci co poznali mrok, światło kochają,
Oczekują świtu, nocy się lękając" D.R.Koontz

5. Data: 2005-09-13 12:53:08

Od: Harry Haller <b...@h...com.wytnij> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Sep 2005 13:08:49 +0200, q...@w...pl wrote:

>Słyszy się raz że to kawa gorsza (nie patrząc czy parzona czy rozpuszczalna
>czy jeszcze inna) a raz że herbata... Jak to w końcu jest z naukowego punktu
>widzenia?

Każdy się truje tym co lubi.

Ja lubię kawą i mam w nosie co kto na ten temat mówi.
--
Leszek Słodkowski aka Harry Haller
gg 1398692 harry[at]harryhaller.com

6. Data: 2005-09-13 16:38:35

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

> alkohol dziala dobrze na serce, i to nie tylko wino, ale piwo i wodka
> rowniez.

ale nie dopisali, ze szkodzi watrobie:) ponoc dla watroby neutralne jest
czerwone wino. reszta szkodzi. hepatolog tak mi powiedzial.

7. Data: 2005-09-13 18:13:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Sep 2005 18:38:35 +0200, *ruua*
<news:4326fbbb$0$6499$f69f905@mamut2.aster.pl> napisał(a):

> ale nie dopisali, ze szkodzi watrobie:) ponoc dla watroby neutralne jest
> czerwone wino. reszta szkodzi. hepatolog tak mi powiedzial.

Ale od czerwonego wina, czy szampana można migreny dostać.

--
Kaja

8. Data: 2005-09-13 19:08:20

Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaja napisał(a):
> Ale od czerwonego wina, czy szampana można migreny dostać.

Migrenę to może mieć królowa angielska... nas to po prostu łeb napier*ala :D

--
best regards,
scream (at)w.pl

9. Data: 2005-09-13 19:56:50

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 13 Sep 2005 21:08:20 +0200, *scream* <news:dg77s2$icu$1@news.onet.pl>
napisał(a):

> Migrenę to może mieć królowa angielska... nas to po prostu łeb napier*ala :D

LOL

A Czy my nie jesteśmy w pewnym sensie lepsi i piękniejsi od tej całej
królowej angielskiej? :-)))

--
Kaja

10. Data: 2005-09-13 20:16:45

Od: sl <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robert wrote:

> dokladnie. Niedawno naukowcy stwierdzili ze kawa jest zdrowa, innym razem
> uslyszalem ze alkohol dziala dobrze na serce, i to nie tylko wino, ale
> piwo i wodka rowniez.

Oczywiscie, ze dziala dobrze - rozszerza naczynia, lagodzi stres.Jeden
warunek: nie wolno dopuszczac do bardzo szkodliwego kaca;).

Do fizykoterapeutów
Celebrex i rwa kulszowa
ZĘBY - naturalne leczenie, odbudowywanie - niekonwencjonalne
Jaki ciśnieniomierz z allegro?
Ksiazki 3 rok lekarskiego :)