RE: herbatki owocowe i ziołowe

1. Data: 2001-04-03 06:13:52

Temat: RE: herbatki owocowe i ziołowe
Od: m...@m...com.pl (Milena Daniun) szukaj wiadomości tego autora

Hejka ;-)

Jestem świadoma tego, że te herbatki uzależniają organizm od siebie , ale
bez nich mam "problem sedesowy". Jeśli będziecie w stanie powiedzieć mi co
powinnam jeść, aby nie mieć takiego problemu, to będę Wam bardzo wdzięczna

Pozdrówka

Milena

1. Data: 2001-04-03 08:33:26

Od: Monika Mężyńska <m...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Milena Daniun wrote:

> [...]
> powinnam jeść, aby nie mieć takiego problemu, to będę Wam bardzo wdzięczna

Oj, poczatkowo tez bylam pelna entuzjazmu jezeli chodzi o "odchudzajace"
herbatki. Ale po 3 tygodniach zastanawiam sie, czy ich nie odstawic i wrocic
do starych, ale zdrowych i wyprobowanych metod - rano kefirek na czczo, w
ciagu dnia ogorek kiszony jako zagryzka, a wieczorem lekko oslodzony kompot z
suszonych owocow.

1. Data: 2001-04-03 08:44:02

Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Z wlasnego doswiadczenia oraz kobiet z mojej rodziny wynika ,ze nalezy
wystrzegac sie tych herbatek "odchudzajacych" gdyz jedynie zaburzaja
przemiane materii i wywoluja ,mozna rzec, efekt yo-yo(nieunikanione
zaparcia).
Jezeli chcesz lagodnie wplywac na rzeczone procesy polecam Ci picie min.0.5
l dziennie kefiru (ok.42kcal/100g) ,maslanki(jeszcze mniej) lub
jogurtu(najbardziej kaloryczny).Po poczatkowych byc moze gwaltowniejszych
reakcjach,nastapi okres niezwykle etc...;-)

1. Data: 2001-04-03 08:54:53

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jogurtu(najbardziej kaloryczny).Po poczatkowych byc moze gwaltowniejszych
> reakcjach,nastapi okres niezwykle etc...;-)

Ja polecam jedzenie raz dziennie (na sniadanie lub 2 sniadanie ;)) miseczki
platkow - wymieszanych zwyklych platkow owsianych, pszennych, zytnich, dla
smaku moga byc z dodatkiem ziarna slonecznika, rodzynkek lub wiorkow
kokosowych (jesli ktos sie bardzo nie odchudza) - zalanych mlekiem lub
jogurtem i odstawionych na kilka minut. Bardzo dobrze dziala tez jogurt
danon bifidus, najlepiej naturalny, ale dawno takiego nie widzialam w
sklepie, wiec moze w Polsce sie nie przyjal :(

Pozdrawiam - Ula

1. Data: 2001-04-03 08:55:08

Od: "Eponina" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Milena Daniun" <m...@m...com.pl> napisał

> [...]
> powinnam jeść, aby nie mieć takiego problemu, to będę Wam bardzo wdzięczna

Jabłka i/lub suszone śliwki.

powodzenia ;-)
Monika

1. Data: 2001-04-03 10:13:07

Od: dagmara <a...@w...nl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3 Apr 2001 08:13:52 +0200, m...@m...com.pl (Milena Daniun)
przelał(a) swe myśli na mój ekran pisząc:

> [...]
>powinnam jeść, aby nie mieć takiego problemu, to będę Wam bardzo wdzięczna

Na dłuższą skalę warto jeść ciemne, pełnoziarniste pieczywo i unikać
białego.

Pozdrawiam,
Dagmara

1. Data: 2001-04-03 20:06:58

Od: "Danka" <d...@z...nl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys, dobrych kilka lat temu, wyprobowalam pewna herbatke ( Figura bodajze
czy jakos tak ) za namowa kolezanki. Efekt byl taki, ze po tej pierwszej
dawce nie moglam sie oderwac od kibelka, a im czesciej te herbatke pilam,
tym slabiej dzialala. Przestawilam sie wiec na nature. KIszona kapusta, a
szczegolnie sok z kiszonej kapusty jest dobry na "te" problemy. Ma sie po
tym moze i "kaca", ale mozna sie za to wybrac na "posiedzenie". A najlepiej
jest jesc regularnie i wlaczyc do diety dodatkowe jablko i surowke. U mnie
to zadzialalo.
Pozdr.,
Danka

1. Data: 2001-04-04 01:32:56

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powinnam jeść, aby nie mieć takiego problemu, to będę Wam bardzo wdzięczna

Szanowna Kolezanko Mileno.
Jezeli tak bardzo zalezy Ci na tym zeby "czesto ale za to rzadko"
albo zeby "rzadko ale za to czesto" (niepotrzebny cudzyslow skreslic:}}}
to polecam "wojskowy"sposob.
2 spore kiszone ogorki - zimne,prosto z lodowki.
1 duzy kubek kwasnej smietany - tez z lodowki.
Oczywiscie doustnie ;-))

Uklony
Marek,glodny...

Wspolna dieta