higiena intymna / mężczyzna

1. Data: 2003-04-05 23:17:39

Temat: higiena intymna / mężczyzna
Od: "o3" <djozon@_No_Spam_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Chciałbym kupić jakiś dobry płyn, który zabije wszelkie pontencjalne
bakterie na moim juniorze.
Czy może mi ktoś coś (dobrego i sprawdzonego) polecić ?

pozdrawiam
o3

2. Data: 2003-04-06 02:19:47

Temat: Re: higiena intymna / mężczyzna
Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 kwiecień 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o 1:17 *o3*
<b6no6s$ajd$1@nemesis.news.tpi.pl> namalował/a:

> Witam.

> Chciałbym kupić jakiś dobry płyn, który zabije wszelkie pontencjalne
> bakterie na moim juniorze.
> Czy może mi ktoś coś (dobrego i sprawdzonego) polecić ?

Prawdziwy spirytus :-)

Najlepiej to się myj porządnie i używaj czystych,tylko swoich ręczników.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-04-06 07:20:10

Od: "Pawel" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prawdziwy spirytus :-)
>
> Najlepiej to się myj porządnie i używaj czystych,tylko swoich ręczników.

Niezla rade mu dalas.
Nie wiem czym Ty myjesz intymne czesci ciala ale porzadne mycie byle czym
moze tylko zaszkodzic.
Co do pytania to polecam Plyn do higieny intymnej firmy Oceanic z serii AA
dla mezczyzn. Mozna kupic w aptece lub supermarketach choc rzadko bo szybko
schodza.

4. Data: 2003-04-06 13:33:25

Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

6 kwiecień 2003 (niedziela).Patrzę,a tu o 9:20 *Pawel*
<b6ok8n$947$1@pippin.warman.nask.pl> namalował/a:

> Niezla rade mu dalas.

LOL
Przecież pisał,że chce zabić zarazki ;-)

> Nie wiem czym Ty myjesz intymne czesci ciala ale porzadne mycie byle czym
> moze tylko zaszkodzic.

Ja używam mydełka dziecinnego(np.Bobas).
Tylko mydła nieperfumowane.
Do ciała,to jakieś żele hypoalergiczne.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

5. Data: 2003-04-06 19:41:55

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwas azotowy.
Junior wprawdzie trochę nabierze pomarańczowej barwy, ale dezyn/f/s/ekcja
gwarantowana...

6. Data: 2003-04-13 16:04:48

Od: "PePe" <p...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja podbieram żone ziaję rumiankową. Działa łagodząco i kojąco i nie patrz na to
że to dla kobiet.
Pozdr. PePe
o3 wrote:
> [...]
> bakterie na moim juniorze.
> Czy może mi ktoś coś (dobrego i sprawdzonego) polecić ?

książki - spam
herbatki ziolowe na obnizenie cisnienia?
korzonki
przewlekle zapalenie migdalow
Przemiana materii a chec przytycia.