Re: hipoteza Darwina

From: Nemrod <n...@t...crusader.knights.org>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: hipoteza Darwina
Date: Tue, 28 Jan 2020 14:49:47 +0100
<4...@g...com>
<5...@g...com>
<c...@g...com>
<0...@g...com>
<r0n67t$6fb$1@gioia.aioe.org>
<b...@g...com>
<r0n8ui$ksm$1@gioia.aioe.org>
<4...@g...com>

W dniu 2020-01-27 o 19:59, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Programy na PC też są taktowane zegarem kwarcowym.
> Powiedzmy, że program tyle a tyle razy się wykonał.
> I DNA w tzw. śmieciowych DNA ma taki licznik, który mutuje z czasem.

Tak to jest jak się niewiele wie o rzeczach o
których się mówi. A więc w danym osobniku
DNA ->NIE MUTUJE<- lub mówiąc inaczej
NIE WOLNO MU MUTOWAĆ, bo to może doprowadzić
do uszkodzenia lub dysfunkcji danej komórki.
Najbardziej znaną chorobą polegającą na
patologicznej zmianie w DNA jest nowotwór,
a są też inne choroby np wirusowe.

Co do PC, to i owszem, działanie tego urządzenia
jest synchronizowane przebiegiem okresowym,
ale jeżeli mówimy o konkretnym procesie,
którego kod jest w danym programie, który
napisał jakiś inżynier, to aktualizacja
tego polega, z reguły, na zabiciu tego procesu
w systemie, następnie wprowadzeniu zmian
do kodu, skompilowaniu, i ponownym uruchomieniu
procesu. Następnie nowy kod jest rozpowszechniany
w sieci komputerowej, jeżeli oczywiście dany
inżynier/firma zapewnia takie usługi innym
użytkownikom sieci.

> Po spełnieniu odpowiednich warunków np. układu pól grawitacyjnych planet, zmiany
klimatu, przejścia komety, wybuchu supernowej uruchamia się ukryta sekwencja
pobierająca modyfikacje.

Nie ma czegoś takiego. Biologiczne życie polega na
pobieraniu paliwa biologicznego (lub energii)
z zewnątrz i wykonywaniu czynności życiowych,
to wszystko widać na bazie samej tylko chemii.

Skąd ma pobrać te modyfikacje? Tutaj znowu
dochodzimy do inżynierskiej interwencji.

> Jeśli jest możliwe, że DNA koduje śmierć pojedynczego organizmu, to może również
zmianę właściwości grupy stanowiącej gatunek.

Gdzie tam. Co ma np apoptoza komórki do generacji
innego gatunku?

> Np. w polu magnetycznym czy grawitacyjnym ziemi, (...)

Nie ma tam nic. Nie ma żadnych użytecznych
informacji dla żywej komórki. Nie ma
żadnego mechanizmu typu modulacja pola
grawitacyjnego -> zmiany w DNA komórki.

> Nie zapisuje, nie ma znaczącej mutacji genetycznej w każdym człowieku. (...)

Właśnie, że tak - zapisuje. Nie jesteś
kombinatoryczną mieszanką cech rodziców,
lecz masz własne unikatowe cechy,
poza tymi odziedziczonymi.

Poza tym piszesz zbyt ogólnikowo. Pisałem już że
kod DNA człowieka to jakieś 3Giga nukleodytów,
z czego tylko 2% to kod uniwersalny kodujący
białka. Wiesz jaka jest skala zmian przy takiej
ilości informacji? Jeżeli zmienimy nawet 1kilo
nukleodytów, to mamy już zupełnie innego człowieka,
co dla nieuków może wyglądać jako "nieznaczna
zmiana genetyczna". Na 8-bitowcach działały
proste programy o wielkości KILKANAŚCIE bajtów,
a co tu porównywać do programu rzędu ~3Giga?
Niemożliwe po prostu jest żeby to się samo
zrobiło, i to na skutek przypadkowych
i ślepych procesów.

Zastanów się nad tym i porzuć te buddyjskie
zabobony, bo sam budda nie miał nawet
zielonego pojęcia o rzeczach o których tu
dyskutujemy. I nawróć się do jedynie
słusznego Kościoła Katolickiego -
inaczej konsekwencje będą opłakane.

--