hippeastrum

1. Data: 2007-03-19 22:03:02

Temat: hippeastrum
Od: "grupy" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po dłuższym okresie ciszy i braku aktywności
zaktualizowałam swoją fotogalerię (administrator groził mi już jej
usunięciem)
i dołożyłam zdjęcia kwitnącego w tym roku hippeastrum.
Dwa pędy każdy po cztery kwiaty. Kolejny rok tak kwitnie.
Mnie bardzo się to podobało, dziś już koniec kwiatów.
Czekam do następnego roku na nowe.
http://fotogalerie.pl/galeria/g_krycha

Pozdrawiam Krycha

2. Data: 2007-03-20 10:59:31

Temat: Re: hippeastrum
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś za póżno wczoraj korzystałam z grup dyskusyjnych
i zamias krycha wyszedł mi użytkownik 'grupy',
mam nadzieję, że teraz jest już dobrze.

Pozdrawiam Krycha

3. Data: 2007-03-25 20:49:52

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "grupy" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Dwa pędy każdy po cztery kwiaty. Kolejny rok tak kwitnie.
> Mnie bardzo się to podobało, dziś już koniec kwiatów.

To ja też się pochwalę.
http://picasaweb.google.pl/stclaus25

Z mojego dochodzenia to bedzie odmiana Baby star (cebulki dostalem od
znajomego). Jak widzicie na zdjęciach mam dwa odrosty. Jeżeli ktoś jest
chętny to tego jednego wymienię na inną odmianę (drugi już obiecalem).

Pozdrawiam
stclaus

4. Data: 2007-03-27 07:35:20

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

stclaus napisał(a):
Jeżeli ktoś jest
> chętny to tego jednego wymienię na inną odmianę (drugi już obiecalem).

A tylko hippeastrum Cię interesuje? Bo nie mam żadnego niestety, za to
np. eucharisa jak najbardziej :)
http://www.mob-zabrze.pl/flora/eucharisamazonica.htm
Ania L.
---
www.duzy-biust.pl

5. Data: 2007-03-27 20:53:05

Od: "stclaus" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Użytkownik "aniai" <aniai_usun_to@i_to_tez.o2.pl> napisał w wiadomości
> A tylko hippeastrum Cię interesuje? Bo nie mam żadnego niestety, za to
> np. eucharisa jak najbardziej :)

Przykro mi ale poki co tylko hippeastrum. Moze kiedys rzuce sie na jakies
inne gatunki :)

stclaus

Przed nami Rok Biedronki !!!!
Wypożyczalnia sprzętu ogrodniczego - Kraków
Drzewa owocowe-które kwitna na różowo?
karambola- gdzie w poznaniu??
Pleśń w doniczkach