hobby studio - oczekiwanie

1. Data: 2002-11-22 14:07:24

Temat: hobby studio - oczekiwanie
Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

maz wzial awizo na obrusik i po pracy mi przywiezie (bo u nas w rzeszowie
dzisiaj strajk i ciezarowki do 17 beda blokowac miasto). strasznie jestem
ciekawa, jak bedzie sie prezentowac. zamowilam razem z mulinka, mam
nadzieje, ze wszystko dobrze przesla, bo idzie tylko 3 kolorki. zapomnialam
tylko nazwy tego obrusika. wiem, ze jest 90x90 i jest 2 z kolei na 1
stronie. odcienie sa wszystkie zielone, a obrus kremowy. moment otwierania
paczki bedzie chyba najbardziej ekscytujacy !!!!

maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-11-22 14:32:07

Temat: Re: hobby studio - oczekiwanie
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maja" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> stronie. odcienie sa wszystkie zielone, a obrus kremowy. moment otwierania
> paczki bedzie chyba najbardziej ekscytujacy !!!!

W takie jakby zielone listki ??
Jeżeli tak, to wiem który - tez mam w najbliższych planach ;-)))

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-22 14:32:56

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

tak, wlasnie ten w listki - zabij, a nie pamietam nazwy :-))) jak przyjdzie,
to ci napisze, jak wyglada w rzeczywistosci.

maja (Rzeszow)

1. Data: 2002-11-22 14:45:36

Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, wlasnie ten w listki - zabij, a nie pamietam nazwy :-))) jak
przyjdzie,
> to ci napisze, jak wyglada w rzeczywistosci

Nie musisz ;-)))
Ten obrus, ale jeszcze nie wyszyty, mam w domu - kupiłam w Łodzi, jak byłam
na wystawie.

--
Krysia ( Gliwice )
e-mail: k...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-22 17:59:36

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!
Mam pytanko - jak zdobyc katalog Hobby Studio?

Pozdrawiam
drzewko

1. Data: 2002-11-22 18:45:55

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mateusz Matuszek" <m...@b...net> napisał w wiadomości
> Czesc!
> Mam pytanko - jak zdobyc katalog Hobby Studio?
>
> Pozdrawiam
> drzewko

Wysylam Ci na priva
Pusia(Białystok)

pusia___
p...@p...onet.pl

1. Data: 2002-11-22 19:23:58

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czegoz to sie nie robi dla usmiechu :)))
Poszlo na priva tobie rowniez.

Pusia

1. Data: 2002-11-22 19:46:06

Od: Mateusz Matuszek <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

O Tak! Pusia wielka jest!

:)

drzewko

1. Data: 2002-11-22 19:53:10

Od: Agatek <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

I ja teże i mnie teże
Agatek

1. Data: 2002-11-22 20:16:16

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki ,dzieki.....hihihi,tylko chcialam zaznaczyc,ze Pusia to moj niczek od
imienia kotki,bo ja jestem taka
przedszkolanka-przytulanka-podusia-milusia-pusia i,kiedys gralam w
przedstawieniu kotke i juz tak zostalo,dzieciaczki mnie tak ochrzcily w
przedszkolu a mam tylko 170 cm wzrostu,wiec do wielkosci mi daleko...hihi,no
chyba,ze o sercu mowa......ale to juz ....reszta jest milczeniem :)))))

Pusia

misie - adres
Jeszcze dwa adresy-znacie?
Ładne LANARTE na dobry początek dnia ;-)))
poszukiwane
toledo