homeopatia

1. Data: 2005-01-28 22:32:44

Temat: homeopatia
Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakie są wskazania do stosowania preparatów firmy BOIRON "Thuya
Occidentalis" oraz "NATRUM SULFURICUM" ?

2. Data: 2005-01-29 10:14:00

Temat: Re: homeopatia
Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiekowiek. Leczenie wodą "która ma pamięć" i kulkami cukrowymi to remedium
na wszystko.

Pozdrawiam,
Wall

3. Data: 2005-01-29 11:37:12

Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wall napisał(a):
> Jakiekowiek. Leczenie wodą "która ma pamięć" i kulkami cukrowymi to remedium
> na wszystko.
>
> Pozdrawiam,
> Wall

Też mam takie zdanie na ten temat, ale niektórzy w to wierzą. Domyślam
się że zastosowań ma to pewnie z 1001, ale trzeba coś temu pacjentowi
powiedzieć.

4. Data: 2005-01-29 14:50:23

Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wall napisał(a):
> Jakiekowiek. Leczenie wodą "która ma pamięć" i kulkami cukrowymi to remedium
> na wszystko.
>
> Pozdrawiam,
> Wall

Przepis na *aspirynę homeopatyczną* ;-)

Potrzebne będą:
- tabletka aspiryny
- rower
- wiadro
- kroplomierz

Wykonanie:
Tabletkę aspiryny należy wrzucić z mostu do rzeki.
Następnie wsiąść na rower i przejechać 3 km w dół rzeki.
Na miejscu zaczerpnąć wiadro wody i dawkując kroplomierzem,
przyjmować 3 krople co 2 godziny. :-)

Pozdrawiam
BoldTM

5. Data: 2005-01-29 17:14:40

Od: jozkie <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

BoldTM napisał(a):

> [...]
> Następnie wsiąść na rower i przejechać 3 km w dół rzeki.
> Na miejscu zaczerpnąć wiadro wody i dawkując kroplomierzem,

Zapomniałeś o dynamizacji. Żeby była skuteczniejsza trzeba jeszcze
pomachać tym wiadrem co najmniej przez tydzień.

6. Data: 2005-01-29 18:33:18

Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jozkie napisał(a):
> Zapomniałeś o dynamizacji. Żeby była skuteczniejsza trzeba jeszcze
> pomachać tym wiadrem co najmniej przez tydzień.

Mój błąd... ;-)

Pozdr

7. Data: 2005-01-30 19:46:58

Od: Lukasz Komsta <l...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-01-29 18:14, Użytkownik jozkie napisał:

> Zapomniałeś o dynamizacji. Żeby była skuteczniejsza trzeba jeszcze
> pomachać tym wiadrem co najmniej przez tydzień.

Eeetam, prościej to wrzucić do Wielkiej Siklawy, a wybrać wiadrem z
Niżnego Wodogrzmotu. Po drodze się samo zdynamizuje ;P

--
* Lukasz Komsta *
* http://www.komsta.net/ *

8. Data: 2005-04-02 07:12:31

Od: "Lechu" <leszek.pl(tu wytnij)@neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

A co myślicie na temat balsamu kapucyńskiego??
moja ciocia namiętnie go kupuje i każe mi go czasem stosować
mówi:
-przeczytaj ulotkę, zobacz- to jest na wszystko!

Ja wtedy mam już dosyć i nie wiem czy się śmiać czy płakać...

pozdrawiam wszystkich
Leszek

HCV
Coordinax -poszukuję