homo optimal ?????

11. Data: 2004-10-28 12:50:49

Temat: Re: homo optimal ?????
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiRAHA" <w...@a...net> napisał w wiadomości
news:clqodh$118n$1@mamut.aster.pl...
> [...]
zarówno

> wyglada na to, ze jestes optymalny

skoro wg ciebie pasuje do modelu nakreslonego przez doktora kwasniewskiego
to nic na to nie poradze.na pocieszenie dla siebie mam to,ze nie zachwycam
sie okładkami pseudonaukowych (komercyjnych) ksiązek ,ktore sa dziełem
grafików a majacych zwabic maluczkich

http://glinki.com/?l=24jbu4

IMHO w claudi daja lepsze fotki może sie skusisz na claudie

12. Data: 2004-10-28 13:00:11

Od: WiRAHA <w...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):

> [...]
> to nic na to nie poradze.na pocieszenie dla siebie mam to,ze nie zachwycam
> sie okładkami pseudonaukowych (komercyjnych) ksiązek ,ktore sa dziełem

ROTFL

> IMHO w claudi daja lepsze fotki może sie skusisz na claudie

jak dorzuca dobra plyte DVD to jasne ze sie skusze

pozd
WiRAHA

13. Data: 2004-11-02 21:59:47

Od: aratorn <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czarnyjanek napisał(a):
> Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
>

> A wiec z "twoja" grupa" to ja pobawie sie w

> fuj zboczeńcu!!! w ping-ponga to zabaw sie sam ,we własnych kieszeniach.
> czy to po tłuszczu masz takie ciagotki ???

Głodnemu chleb na myśli!
O, przepraszam...kapusta?
Ale jakie żywienie, takie i skojarzenie.

łojotokowe zapalnie skóry
dobry dietetyk w 3miescie???
meridia
Kisiel