homo sovietcus

1. Data: 2016-04-09 01:02:23

Temat: homo sovietcus
Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Człowiek pozbawiony kultury, swoich korzeni. Z takiego g...na można zrobić
każdego Golema

http://pikio.pl/norweski-feministka-zgwalcony-przez-
somalijskiego-azylanta-zaluje-ze-oprawce-deportowano
/

--

Chiron

2. Data: 2016-04-09 01:11:27

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
[...]

Właśnie udowodniłeś wklejając tu Putinowską propagandę. Jak nie wiesz o co chodzi, to
na Węgrzech wielka afera, bo ogromna ilość stron to agentura Rosyjska, która
podpuszcza przeciw uchodźcom skłamanymi skandalami, bo Putinowi chodzi o to by w Uni
się gotowało, co ją osłabia. A ty jak posłuszny komuch jakim zawsze byłeś, zrobiłeś
dokładnie to co Putin ci wkleja, bo w Polsce też działa homo-ormowcu pierdolony.
Komunizm nienawidził wszelkiej różnorodności, jednorodny, posłuszny tłum i o tym
pisał Tichner, w książce homosovietikus.

3. Data: 2016-04-09 01:33:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze raz czym jest komunizm...

NIENAWIDZMY RÓŻNORODNOŚCI.
WSZYSCY NA JEDNO KOPYTO.
JEDNORODNY SZARY TŁUM
ŚCIGANIE ZA WŁOSY NA BITELSA, BO ODBIEGAJĄ
PAŁOWANIE ROCK-PANKOWCÓW BO ODBIEGAJĄ.
KAŻDY INNY TO NARKOMAN, ZBOK, PSYCHICZNY, SZKODNIK, PRZECIWNIK LUDU PRACUJĄCEGO.

******
Wasze fobie do innego to objaw bycia HOMOSOVIETIKUSEM, gdzie nie ma miejsca dla
obcego, dla dialogu, dla różnic, dla ekspresji indywidualnej, różnorodnego barwnego
tłumu, gdzie każdy jest sobą, czyli tęczowo. Kolektywizm komunistyczny....wszyscy
szarzy na jedno kopyto i nawet takie same meble, ekspresja indywidualna ścigana, tym
samym zajebano wszystkich zdolnych.

4. Data: 2016-04-09 01:50:08

Temat: Re: homo sovietcus
Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2016-04-09 o 01:02, Chiron pisze:
> [...]
> zrobić każdego Golema
>
> http://pikio.pl/norweski-feministka-zgwalcony-przez-
somalijskiego-azylanta-zaluje-ze-oprawce-deportowano

"Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata."

Chiron, jak zwykle jesteś śmieszny... ale sobie źródło znalazłeś....

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2016-04-09 02:02:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

"Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata."

Chiron, jak zwykle jesteś śmieszny... ale sobie źródło znalazłeś....

A ja tylko czekałem i zastanawiałem się kto pierwszy wklei Rosyjską propagandę,
liczyłem na Ikselkę, bo....

Zidentyfikowali prorosyjskie portale. "Znamiona wojny informacyjnej"

Na Węgrzech może działać blisko 90 stron i blogów, które wpisują się w publicystykę
noszącą znamiona rosyjskiej wojny informacyjnej. W przypadku większości z nich trudno
stwierdzić, czy służą celom rosyjskiej propagandy z własnego zapału, czy też są
częścią większej siatki dezinformacyjnej" - pisze Vs.hu.

Według portalu większość takich stron nie jest zarejestrowana na Węgrzech, a wśród
zamieszczanych na nich treści można znaleźć fałszywe informacje, między innymi o
rzekomych brutalnych przestępstwach popełnionych przez migrantów. Przykłady takich
stron to aktivblog.net czy meteon.org.

Według portalu strony zgodne z kierunkiem rosyjskiej wojny informacyjnej są coraz
powszechniejsze także poza Węgrami. "Po krajach wschodnioeuropejskich - głównie
Polsce - pojawiły się także w Niemczech i Francji" - czytamy.

http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/wegry-pra
wie-90-portali-rozpowszechnia-rosyjska-propagande,63
3821.html

6. Data: 2016-04-09 09:02:54

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2016-04-09 01:50, obywatel Kviat uprzejmie donosi:

> [...]
>>

> "Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata."
>
> Chiron, jak zwykle jesteś śmieszny... ale sobie źródło znalazłeś....

Staranne.

W Internecie nie ma miejsca na prawdę. [H.J. Wolowitz]

7. Data: 2016-04-09 21:07:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 9 Apr 2016 01:02:23 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
> każdego Golema
>
> http://pikio.pl/norweski-feministka-zgwalcony-przez-
somalijskiego-azylanta-zaluje-ze-oprawce-deportowano

Nossssooooo, dobrze mu było, zakochał się 33333-]

8. Data: 2016-04-10 01:39:36

Od: "Chiron" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

somalijskiego-azylanta-zaluje-ze-oprawce-deportowano
/

> Nossssooooo, dobrze mu było, zakochał się 33333-]

Niby deklaruje się jako hetero, no ale może mu się odmieniło
:-)

--

Chiron

9. Data: 2016-04-10 05:27:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

- pokaż cytowany tekst -
Niby deklaruje się jako hetero, no ale może mu się odmieniło
:-)

Niby deklaruje że polak a non stop widzimy ruska i zachwyty nad zakłamaną Putinowską
propagandą. Gen zdrady, jak nie Moskwa to Watykan, byle by przeciwko Polsce.

10. Data: 2016-04-10 13:41:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 10 Apr 2016 01:39:36 +0200, Chiron napisał(a):

somalijskiego-azylanta-zaluje-ze-oprawce-deportowano
/

> Niby deklaruje się jako hetero, no ale może mu się odmieniło
> :-)

Wszedł do wc, wyszedł - i czary-mary :-D

Juź się boją gilotynowania?
szukam normalnego człowieka
Pytanie do fanatyków
Świat kibicuje Polkom w walce z fanatyzmem religijnym
Bo prawdziwa religia to obłuda