Re: homoseksualizm

1. Data: 2000-07-20 13:50:27

Temat: Re: homoseksualizm
Od: "Milena W." <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę BM (adres mailowy: b...@y...com) o przesłanie jeszcze raz
wiadomości dot. homoseksualizmu. Pobrałam tę wiadomość na swoją skrzynkę,
ale niechcący skasowałam przed przeczytaniem. To ja poruszyłam ten temat i
bardzo chciałabym przeczytać wszystkie odpowiedzi.

Z góry dziękuję
Milka

1. Data: 2000-07-21 11:40:06

Od: "Nata" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Milena W. napisał(a) w wiadomości: ...

>Kościół uważa homoseksualizm za grzech. Trudno się dziwić, nie może
przecież
>zaprzeczyć temu, co jest napisane w Biblii - Jezus powiedział, że
>cudżołożnicy, złodzieje, pijacy i właśnie mężczyźni sypiający ze sobą nie
>wejdą do Królestwa Bożego.

Nie chce sie wypowiadac na temat tego, co jest w Biblii, bo na tyle jej nie
znam. Mialam jednak niedawno okazje byc na spotkaniu z pewnym
teologiem,
ktory staral sie
omowic problem homoseksualizmu. I co wazne, stwierdzil, ze Kosciol
odnosi sie do tego problemu dosc ostroznie. Podal ok. 19 powodow,
dlaczego ktos jest homoseksualista, a jeden z nich brzmial: "czynniki
wrodzone". Trudno by wiec bylo skazywac kogos na wieczne potepienie skoro
jego sklonnosci sa od niego niezalezne (blad Pana Boga?). Dla Kosciola wazne
jest bowiem nie tyle to, jakie ktos ma preferencje seksualne, ale to co z
nimi
robi.
Kosciol nie potepia wiec czlowieka (wiedzac, ze bycie homosekusalista moze
byc przyczyna cierpienia), ale to co robi. W zwiazku z tym okreslanie "nie
wejdzie do
krolestwa niebieskiego, bo jest homoseksualista jest bzdura.
To tyle o podejsciu Kosciola (albo tego teologa).
Jesli chodzi o mnie, to nie dziele ludzi na tych zlych-homoseksualistow i
dobrych-heteroseksualistow, bo to bez sensu. Poza tym skoro dwoje doroslych
ludzi chce byc ze soba, to jest
to wylacznie ich sprawa.

>Dalej idzie problem małżeństw homoseksualnych, czy takie pary powinny mieć
>możliwość adoptowania dzieci ? Zawsze się mówiło, że dla dziecka najlepiej
>jest, jeśli ma przy sobie obydwoje rodziców (kobietę i mężczyznę).

Co do adopcji to jestem przeciwna, sadze bowiem, ze dziecko
powinno miec mame(kobiete) i tate(mezczyzne).

pozdrawiam
Nata

> [...]
>ale niechcący skasowałam przed przeczytaniem. To ja poruszyłam ten temat i
>bardzo chciałabym przeczytać wszystkie odpowiedzi.

Re: odp: Wstyd
Re: Off topic: Nothing compares to u?
Re: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.
Re: jeszcze o nienawiści
Re: Odp: Ach... ja biedna, mala, wulgarna dziewczynka.