http://uustars.com/

1. Data: 2004-01-23 10:47:06

Temat: http://uustars.com/
Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czy ktos moze mi powiedziec gdzie jest jakies szukanie na ten
stronce
http://uustars.com/list.asp?boardid=19
http://uustars.com/
bo nie moge znalezc:( moze macie tez do tego jakas instrukcje???

Myszka07 (Swietochlowice)
----------------------
www.kaan.pl/index.php
http://myszka07.w.interia.pl/szukam/szukam.html

1. Data: 2004-01-23 11:06:55

Temat: Re: http://uustars.com/
Od: "Aneczka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Myszka07" <e...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://uustars.com/list.asp?boardid=19
> http://uustars.com/
> bo nie moge znalezc:( moze macie tez do tego jakas instrukcje???

W każdym dziale, na dole (pod listą postów) jest okienko do wpisu i obok
klawisz - to jest chyba właśnie wyszukiwarka Uustars...
IMHO - niestety bardzo kiepska :( (po wpisaniu Powell znalazła tylko 1 post,
choć jest ich więcej..., a może nei umiem się nią posługiwac ... nie wiem.)

--
Pozdrówki
Aneczka (Kraków)

1. Data: 2004-01-23 11:10:28

Od: "Myszka07" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
post,
> choć jest ich więcej..., a może nei umiem się nią posługiwac ... nie

bardzo dziekuje za pomoc:):)

1. Data: 2004-01-23 20:27:09

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> IMHO - niestety bardzo kiepska :( (po wpisaniu Powell znalazła tylko 1
post,
> choć jest ich więcej..., a może nei umiem się nią posługiwac ... nie
wiem.)

Bo taka wyszukiwarka na dole - tak mi się wydaje - to tylko szuka na danej
stornie :))

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-01-23 22:28:23

Od: "Ada " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie dzis rano szukalam tej wyszukiwarki i....znalazłam.U góry ekranu są 2
rzedy kolorowych cyferek.Należy kliknąc na krzaczek znajdujacy sie nad 3 w
pierwszym rzedzie.Od razu mowie,ze ta wyszukiwarka jest "marna". Ada

do zielonogórzanek
[szydełko]- stroje :-)
[xxx] burda 2/2002
Obrazki na meila - nie do końca rozumiem
[xxx] Boski Aniol